Obsługa księgowa

Księgowość spółek uśpionych - niski koszt przy braku przychodów

Pełna księgowość spółki uśpionej od 777 zł rocznie

Nie martw się o koszty, kiedy Twoja firma nie zarabia.

W życiu przedsiębiorcy często wiele się zmienia. Firma, która jeszcze wczoraj wystawiła fakturę może od jutra zaliczyć paromiesięczną albo nawet paroletnią przerwę w działalności. SEVEN PM oferuje obsługę księgową nastawioną na szybkie reagowanie na nowe okoliczności i specjalne ceny dla spółek uśpionych na czas, kiedy nie prowadzą one działalności.

Zmieniając działalność gospodarczą na spółkę z o.o. miałem wiele pytań. Na szczęście zdecydowałem się na współpracę z profesjonalistami z SEVEN PM. Pomogli mi wybrać optymalne rozwiązania dla mojej firmy, a zamiast wizyt u księgowego przesyłam faktury na zdjęciach z telefonu.

~ Tomasz Rychter, Prezes 1 work IT sp. z o.o.

Oferta

Decydując się na pakiet dla spółek uśpionych otrzymujesz w pakiecie przygotowanie wszystkich deklaracji i dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Dodatkowo, kiedy tylko ponownie rozpoczniesz działać, bez jakichkolwiek formalności będziesz mógł skorzystać z pełnego zakresu usług, które oferujemy Klientom SEVEN PM. Będziesz mógł skorzystać między innymi z:

  • przekazywania dokumentacji drogą elektroniczną za pomocą dostępnego 24 godziny na dobę serwisu internetowego,
  • bezpłatnego odbioru dokumentów źródłowych na koniec każdego kwartału z dowolnego miejsca w Polsce,
  • bezpośredniego kontaktu z certyfikowanym księgowym za pośrednictwem telefonu oraz serwisu internetowego,
  • przydatne informacje na start w zakresie dostępnych dla każdego przedsiębiorcy sposobów na optymalizację obciążeń podatkowych i ZUS.

SEVEN PM dysponuje polisą ubezpieczeniową na kwotę 15 000 EUR oraz gwarantuje każdemu Klientowi nadzór księgowego dysponującego certyfikatem wydanym przez Ministerstwo Finansów.

Kontakt

Jeżeli jesteś zainteresowany obsługą księgową spółki uśpionej, zadzwoń teraz i umów się na spotkanie z naszym Doradcą. Zapraszamy do naszych biur w Warszawie i Katowicach oraz do kontaktu za pośrednictwem Skype.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM

+48 507 049 987

napisz@7pm.pl

Istnieje możliwość spotkania w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu albo on-line.

Dlaczego warto?

Podstawową wadą prowadzenia działalności gospodarczej jest konieczność comiesięcznego odprowadzania składki na ZUS bez względu na to, czy firma prowadziła w danym miesiącu interesy. Wielu przedsiębiorców ucieka przed tym obowiązkiem zakładając na potrzeby swoich przedsięwzięć spółki z o.o. Niestety, wymóg prowadzenia ksiąg sprawia, że nawet przy najtańszych pakietach oferowanych przez większość biur rachunkowych roczny koszt funkcjonowania spółki wynosi kilka tysięcy złotych. Rozwiązaniem może być w takim wypadku zawieszenie działalności albo wykupienie obsługi księgowej przewidującej podobne sytuacje.

Złożenie w KRS wniosku o zawieszenie ma niestety kilka wad. Przede wszystkim, należy odczekać, aż odpowiednia wzmianka zostanie ujawniona w KRS, co, w zależności od sądu, może trwać nawet kilka tygodni. Podobne oczekiwanie związane jest także z wykreśleniem tej informacji w momencie, w którym spółka postanowi wznowić działalność. Dodatkowo, związane jest to z każdorazową aktualizacją danych w ZUS, US i GUS. Ponadto, okres zawieszenia może trwać nie więcej niż 24 miesiące, a samo zawieszenie nie jest możliwe jeśli w spółce jest zatrudniona choćby jedna osoba (na przykład jeden ze wspólników). Zawieszenie nakłada także na przedsiębiorcę obowiązek zamknięcia ksiąg za poprzedzającą ją część roku oraz poważnie ogranicza katalog kosztów, które może on ponosić w tym okresie.

Rozwiązaniem, które pozwala zachować pełną elastyczność jest zdecydowanie się na obsługę księgową, która przewiduje możliwość „uśpienia” spółki. Daje to możliwość natychmiastowego wznowienia działalności, a także pozwala generować koszty bez obaw, że zostaną one zakwestionowane tak, jak w przypadku zawieszonej firmy. Dlatego właśnie decydując się na wybór biura rachunkowego warto kierować się tym, czy nasz przyszły księgowy rozumie nasze potrzeby, a w szczególności czy biznesowo podejdzie do sytuacji, w której zdecydujemy się na jakiś okres zaprzestać aktywnej działalności.

Jak rozpocząć współpracę z SEVEN PM?

Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do firm prowadzących działalność w branżach IT, doradztwa, nowych technologii, e-commerce oraz twórczości i reklamy. W szczególności zapraszamy do współpracy podmioty z dotacją ze środków Unii Europejskiej, dla których oferujemy prowadzenie ksiąg połączone z rozliczaniem projektu.

Zobacz krok po kroku, jak wygląda rozpoczęcie współpracy z naszą firmą:

  1. Podczas wstępnej rozmowy telefonicznej oszacujemy liczbę dokumentów oraz pracowników do rozliczenia każdego miesiąca, a także ustalimy wszystkie specyficzne dla Twojego biznesu aspekty prowadzenia ksiąg.
  2. Po rozmowie w ciągu 24 godzin przygotujemy ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom i prześlemy ją do Twojej akceptacji wraz z projektem umowy.
  3. Jeżeli obecnie współpracujesz z innym biurem rachunkowym, uzgodnimy także sposób przekazania obsługi tak, aby nie wpłynęło to na płynność działania Twojego biznesu.
  4. Jeszcze przed podpisaniem umowy możesz rozpocząć korzystanie z naszego systemu i przekazywanie dokumentów księgowych w formie elektronicznej. Podpisaną umowę odbierze od Ciebie kurier.

Co zyskujesz wybierając odpowiednie biuro rachunkowe?

  • Pełną elastyczność kosztów obsługi księgowej względem zmian, które zachodzą w Twoim biznesie.
  • Priorytetem jest dobro firmy i właściciela, a nie Urzędu Skarbowego i ZUS.
  • Księgowość funkcjonuje w tle, a nie na pierwszym planie Twojego biznesu.
  • Twój księgowy szanuje Twój czas i jest dostępny zarówno pod telefonem, jak i przez Internet.
  • Wszystkimi formalnościami zajmują się specjaliści, a Ty odpowiadasz jedynie za terminowe wykonanie przelewów.
  • W każdej chwili możesz zadać ekspertowi pytanie na tematy związane z obsługą rozliczeń w Twojej firmie.

W naszej firmie korzystamy z Basecamp do pracy nad wszystkimi projektami. Współpracując z SEVEN PM wykorzystujemy go także do zapanowania nad obiegiem dokumentacji księgowej. Możemy z przyjemnością polecić tę firmę każdemu start-upowi.

Jan Radzikowski, Prezes Zarządu isivi sp. z o.o.

Ile to kosztuje?

Specjalnie dla spółek uśpionych przygotowaliśmy ofertę, w której miesiąc prowadzenia ksiąg kosztuje jedynie 77 zł. Jeżeli zdecydujesz się opłacić cały rok z góry, otrzymasz ponad 15% rabatu – pakiet kosztuje jedynie 777 zł za 12 miesięcy. Abyś nie musiał obawiać się tego, że rozpoczęcie działalności oznaczać będzie nagły wzrost kosztów, dla Klientów korzystających z pakietu dla spółek uśpionych oferujemy Gwarancję Najlepszego Pakietu. Dzięki tej usłudze od miesiąca, w którym rozpoczniesz działalność, obowiązywać Cię będą takie same stawki jak wszystkich klientów SEVEN PM.

Jak skorzystać?

Jeżeli chcesz oszczędzić czas i pieniądze, nie zwlekaj i skontaktuj się z naszym Doradcą w sprawie wyjątkowej oferty dla spółek uśpionych. Czekamy na Ciebie w naszych biurach w Warszawie i Katowicach oraz na Skype.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM

+48 507 049 987

napisz@7pm.pl

Istnieje możliwość spotkania w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu albo on-line.