Obsługa spraw w S24

Obsługa spraw w S24 i Portalu Rejestrów Sądowych

Rozwijaj firmę. Wypełnianie druków da się zlecić.

Portal S24 wydaje się być wygodnym sposobem na zgłaszanie zmian w spółkach do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS). Jednak dane nie każdej firmy da się zaktualizować przy jego pomocy, a bez doświadczenia i profesjonalnej wiedzy możesz stracić zarówno czas, jak i pieniądze. Wykorzystaj energię na rozwijanie swojego biznesu i zdobywanie nowych klientów – aspekty formalne zostaw nam.


EFEKTYWNE DOKONYWANIE ZMIAN W KRS

Za pośrednictwem stworzonego przez Ministerstwo Sprawiedliwości portalu S24 lub PRS można przygotować niezbędne dokumenty oraz złożyć odpowiednie wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego. W ramach naszej oferty doświadczeni doradcy zrobią to za Ciebie. Wypełnią dokumenty, przygotują i złożą wnioski, będą monitorować przebieg Twojej sprawy aż do jej szczęśliwego finału. Dzięki zaangażowaniu specjalistów, możesz mieć pewność uniknięcia błędów i efektywnie wykorzystać swój czas.

Korzystamy z pomocy 7PM za każdym razem, gdy potrzebujemy zmienić coś w S24. Dzieje się to zawsze bardzo sprawnie - dostajemy przygotowane do podpisu gotowe dokumenty z jasną instrukcją, gdzie należy klikać oraz kto i w jakiej kolejności ma podpisać profilem zaufanym.  

~ Zdzisław Wierciński, Berg Rose Sp. z o.o.

JAKICH ZMIAN MOGĘ DOKONAĆ?

Za pomocą systemu S24 specjaliści SEVEN PM dokonają dla Ciebie aktualizacji wpisu w KRS w zakresie:

  • zmiany profilu działalności gospodarczej poprzez zmianę głównego kodu PKD
  • rozszerzenia zakresu Twojej działalności poprzez dodanie odpowiednich kodów PKD
  • zawężenia obszarów Twojego biznesu poprzez wykreślenie nieaktualnych kodów PKD
  • zmiany struktury właścicielskiej spółki będącej następstwem sprzedaży udziałów przez jednego lub kilku wspólników
  • zmiany zarządu będącej wynikiem odwołania bądź rezygnacji prezesa lub członka zarządu
  • zmiany zarządu związanej z powołaniem nowego prezesa lub członka zarządu
  • zmiany sposobu reprezentacji spółki
  • zmiany związanej z powołaniem lub zmianą prokurenta
  • zmiany siedziby spółki
  • zmiany adresu spółki
  • zmian związanych z podwyższeniem kapitału zakładowego w wyniku:
    • utworzenia nowych udziałów, które objęli nowi lub dotychczasowi wspólnicy 
    • zwiększenia wartości nominalnej istniejących już udziałów poprzez nabycie ich przez udziałowca po cenie wyższej niż nominalna (agio)

Wiele zmian, które zaszły w Twojej spółce, powinno zostać zgłoszonych w KRS w terminie 7 dni od dnia ich zaistnienia. Niektóre wymagają także dokonania zmian w umowie spółki. Także w tej kwestii otrzymasz wsparcie naszych doradców.


SPRAWOZDANIE FINANSOWE

Roczne sprawozdanie finansowe spółki to kopalnia wiedzy o sytuacji Twojej firmy, dzięki któremu możesz efektywnie zarządzać i podejmować właściwe decyzje biznesowe. Dokument ten nie tylko jest przeznaczony dla celów wewnętrznych. Obowiązek jego sporządzenia i złożenia wynika z ustawy o rachunkowości i – zasadniczo – dotyczy wszystkich przedsiębiorców zarejestrowanych w KRS.

Od 1 października 2018 roku nie masz już możliwości złożenia sprawozdania finansowego i towarzyszących mu dokumentów w formie papierowej. Sporządzasz i składasz je w KRS tylko elektronicznie, a jedną z możliwości jest dokonanie tego za pomocą portalu S24.

W ramach oferty nasi specjaliści opracują dokumenty, złożą je w systemie i będą stanowić dla Ciebie wsparcie w przygotowaniu dokumentów dodatkowych.


DLA KOGO?

Choć S24 to przystępny sposób na wprowadzanie niezbędnych zmian w KRS, nie wszyscy przedsiębiorcy mogą z niego korzystać. Za jego pomocą nie można złożyć wniosku zmianowego dla spółki, która nie była zarejestrowana poprzez portal S24. Nie można również zgłosić zmian w spółce, dla której kiedykolwiek wcześniej wprowadzono zmiany za pomocą aktu notarialnego.

Dla pozostałych podmiotów przeznaczony jest Portal Rejestrów Sądowych (PRS). 

Nasi specjaliści świadczą usługi z zakresu dokonywania zmian w KRS za pomocą obu systemów.


KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Obsługa spraw w S24” – zadzwoń lub napisz.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM

+48 504 327 777
napisz@7pm.pl

Wolisz się spotkać? Umów się na spotkanie w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu lub on-line za pomocą najwygodniejszego dla Ciebie komunikatora: Skype’a, ZOOM-a lub MS Teams.


TWOJE BEZPIECZEŃSTWO

W SEVEN PM liczy się dla nas Twoje bezpieczeństwo, dlatego:

  • nie pytamy Cię o hasła do portalu S24 i Twojego profilu zaufanego
  • udostępniasz nam spółkę za pomocą portalu S24, nadając nam odpowiednie uprawnienia
  • przygotowujemy dla Ciebie wszystkie dokumenty, udostępniamy je do zatwierdzenia i przekazujemy Ci instrukcje co i w jakiej kolejności należy podpisać
  • podpis elektroniczny za pomocą Profilu Zaufanego składasz samodzielnie, logując się na własne konto S24
  • na każdym etapie pozostajemy z Tobą w kontakcie telefonicznym lub mailowym.


FAQ

  • Ile trwa rejestracja zmian w KRS?

    Zmiany widoczne są w KRS przeważnie w ciągu 14 dni od wprowadzenia ich przez naszych specjalistów do systemu S24.
  • Czy opłat sądowych związanych ze zmianami w KRS muszę dokonywać z konta spółki?

    Nie. Opłaty sądowe mogą być dokonywane z dowolnego konta, bez względu na to, kto jest jego właścicielem. Muszą być jednak dokonane za pomocą elektronicznych środków płatności takich jak ekspresowy lub natychmiastowy przelew elektroniczny, karta kredytowa czy system płatności mobilnych BLIK. W systemie S24 nie ma możliwości wniesienia opłaty za pomocą standardowego przelewu elektronicznego lub wpłaty na konto w placówce Poczty Polskiej czy w banku.
  • Czy SEVEN PM wniesie opłatę sądową w moim imieniu, czy będę musiał zrobić to samodzielnie?


    W ramach naszej oferty istnieje możliwość wniesienia opłaty sądowej w imieniu klienta. Dotyczy to sytuacji, w których płatności za usługę klient dokona z góry.
    W pozostałych przypadkach doradcy SEVEN PM informują o wysokości opłaty sądowej oraz przesyłają klientowi odpowiednie dane do dokonania płatności.
  • Czy w ramach jednej opłaty sądowej można dokonywać większej liczby zmian w KRS?


    Tak. Choć jest to skomplikowany proces, istnieje taka możliwość. Aby uniknąć dodatkowych opłat sądowych warto skorzystać z doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów.
  • Czy korzystając z usługi otrzymuję gwarancję, że wnioskowane zmiany zostaną zarejestrowane w KRS?


    Tak. Korzystając z naszej usługi otrzymujesz gwarancję, że w sytuacji, gdy wniosek o dokonanie zmian zostanie zwrócony przez Krajowy Sąd Rejestrowy w wyniku błędu lub pomyłki naszych specjalistów, ponowny wniosek o dokonanie zmian złożymy bezpłatnie, biorąc na siebie koszt wniesienia powtórnej opłaty sądowej.
  • Czy muszę rozszerzyć zakres swojej działalności gospodarczej w KRS, aby dokonać transakcji, która nie mieści się w ramach wpisanych przez mnie kodów PKD?


    Aby poznać odpowiedź na to pytanie, obejrzyj film
  • Jak udostępnić spółkę w portalu S24?


    Aby poznać odpowiedź na to pytanie, obejrzyj film
  • Jakie dodatkowe dokumenty są niezbędne do złożenia sprawozdania finansowego w systemie S24?


    Aby złożyć sprawozdanie finansowe za pomocą systemu S24, musisz przygotować dodatkowe dokumenty:
    • uchwałę zarządu spółki o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego
    • uchwałę zarządu spółki o podziale zysku lub pokryciu straty
    • sprawozdanie zarządu z działalności jednostki
    • uchwałę udzielającą absolutorium dla zarządu spółki

    W ich opracowaniu możesz uzyskać wsparcie naszych doradców.


ILE TO KOSZTUJE?

Usługę związaną z obsługą spraw spółek w systemie S24 zaprojektowaliśmy tak, aby maksymalnie oszczędzać Twój czas, umożliwiając Ci koncentrację na rozwoju biznesu. Korzystając z kwalifikacji i doświadczenia naszych specjalistów, minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i związanych z nimi dodatkowych opłat sądowych. Przygotowaliśmy 3 pakiety wsparcia w zakresie obsługi spraw w S24:

  • pakiet dla nowych klientów obejmujący przygotowanie wniosku do KRS z maksymalnie 4 zmianami – w cenie 850 zł netto
  • pakiet dla nowych klientów obejmujący złożenie rocznego sprawozdania finansowego w KRS – w cenie 700 zł netto
  • pakiet dla klientów SEVEN PM korzystających już z innych elementów naszej oferty – zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą, który przygotuje dla Ciebie indywidualny rabat na przygotowanie wniosku zmianowego lub złożenie sprawozdania finansowego w KRS

Cena usługi nie obejmuje opłat sądowych związanych z wprowadzeniem zmian w KRS. Opłata sądowa wynosi 300 zł i musi być wniesiona w ciągu 7 dni od rozpoczęcia procesu aktualizacji.


CO WARTO O NAS WIEDZIEĆ?

Sami jesteśmy przedsiębiorcami i wiemy jak często formalności i urzędowe przeszkody potrafią podcinać skrzydła, zabijać kreatywność, odbierać energię i hamować rozwój biznesu. Dlatego stworzyliśmy SEVEN PM, aby dzielić się z Tobą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu firmy. Skutecznie pomagamy przedsiębiorcom od 2009 roku, wspierając ich od początku drogi w biznesie. Swój czas wykorzystaj na rozwijanie działalności i pozyskiwanie nowych klientów – aspekty formalne zostaw nam.


KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Obsługa spraw w S24” – zadzwoń lub napisz.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM

+48 504 327 777
napisz@7pm.pl

Wolisz się spotkać? Umów się na spotkanie w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu lub on-line za pomocą najwygodniejszego dla Ciebie komunikatora: Skype’a, ZOOM-a lub MS Teams.

Korzystamy z pomocy 7PM za każdym razem, gdy potrzebujemy zmienić coś w S24. Dzieje się to zawsze bardzo sprawnie - dostajemy przygotowane do podpisu gotowe dokumenty z jasną instrukcją, gdzie należy klikać oraz kto i w jakiej kolejności ma podpisać profilem zaufanym.  

Berg Rose Sp. z o.o., Zdzisław Wierciński
INTU jest aplikacją do medytacji. Lubimy medytować w siadzie skrzyżnym, na leżąco, a także podczas spacerów, ale nie lubimy medytować nad papierami i tabelkami :) Pani Marta z 7PM doskonale zrozumiała nasze podejście do biznesu i we wzorowy sposób kompleksowo ogarnęła rozliczanie dwóch dotacji, które pozyskaliśmy na rozwój projektu. Dziękujemy!!
INTU Sp. z o.o., Michał Niewęgłowski

Biuro 7PM prowadzi księgowość spółki, w której jestem prezesem. Polecam współpracę. Biuro charakteryzuje się bardzo dobrą obsługą klienta. Mocną stroną 7PM jest silne wsparcie merytoryczne dla klienta oraz szybkość działania.

HOLISTIC SOUL Sp. z o.o., Martyna Wasiulewska

Biuro 7PM prowadzi księgowość dla JDG, szczerze polecam współpracę. Biuro wyróżnia profesjonalna i rzeczowa obsługa. Zawsze możemy liczyć na dodatkowe wsparcie merytoryczne oraz ekspresowe odpowiedzi na nurtujące nas pytania.

Rzeczoznawca ds. Zabezpieczeń PPOŻ., Paweł Wasiulewski

Miękka windykacja w 7PM działa zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Zależało nam na tym, aby komunikacja związana z dochodzeniem należności odbywała się zgodnie z wartościami SOCATOTS i umacniała nasze relacje z klientami i franczyzobiorcami. Pan Krzysztof Murzyn doskonale zrozumiał nasze intencje i zaproponował skuteczne narzędzia. Ściągalność należności wzrosła o ponad 30%, a znacząco przeterminowane faktury ograniczyliśmy o niemal połowę. Opłaca się. Polecam.

Socatots, Przemek Olewnik

Z SEVEN PM w szybki i prosty sposób założyliśmy spółkę - pracownicy SEVEN PM pomagają krok po kroku w całym procesie rejestracji, dzięki czemu uniknęliśmy ewentualnego stresu i niepotrzebnych błędów. Serdecznie polecam!

MLHOUSE Sp. z o.o., Miłosz Losa

Współpracujemy z SEVEN PM od ponad pół roku, nasza komunikacja przebiega płynnie i bez zakłóceń. Szczerze polecam SEVEN PM jako solidnego i godnego polecenia partnera do prowadzenia księgowości.

TT Architekci, Agnieszka Bataszow

Kadra 7PM jest bardzo pomocna – mają ogromną wiedzą i doświadczenie, zawsze służą pomocą, są na bieżąco z aktualnymi przepisami prawa. Szczerze polecamy zarówno do założenia spółki, jak i usług księgowych.

Ad Control, Zbigniew Mikulski

Współpracujemy z 7 PM KSIĘGOWOŚĆ od ponad roku – jesteśmy bardzo zadowoleni. Księgowa jest komunikatywna i pomocna. Wybór 7PM do współpracy to był „strzał w dziesiątkę!”. Polecam!

Zielarnia na Piaskach HYZOP, Monika Pajor

Skorzystaliśmy z usług firmy 7PM w zakresie doradztwa prawnego oraz podatkowo-księgowego odnośnie spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem spółki oraz działalności biznesowej. Od samego początku współpracy, a nawet zanim ta współpraca się rozpoczęła, byliśmy bardzo miło zaskoczeni fachowością, cierpliwością w wyjaśnianiu różnych aspektów oraz elastycznością i dostępnością osób przydzielonych do kontaktu z nami. Przez cały czas czuliśmy, że komuś zależy na tym, by nam pomóc najlepiej jak się da. Z pewnością jeszcze kiedyś zapukamy do ich drzwi.

WiecejMiejsca.pl, Rafał Kołomański

Współpraca z SEVEN PM pozwoliła mi skupić się na aspektach merytorycznych wniosku w ramach działania 8.1 PO IG i spowodowała, że jego pisanie było fascynującym doświadczeniem. Bez pomocy SEVEN PM straciłbym dużo cennego czasu na zrozumienie wszystkich wymagań formalnych, ryzykując spóźnienie się z terminem. Od pierwszego momentu naszej współpracy miałem wrażenie, że jestem w dobrych rękach i nie zawiodłem się – dostałem dotację i do tego dużo się nauczyłem.

SatAgro, Dr Przemysław Żelazowski

Mieliśmy przyjemność współpracować z SEVEN PM przy ubieganiu się o dotację z programu 8.1. Mimo bardzo krótkiego czasu na przygotowanie wniosku Pan Jerzy Morawski wywiązał się z zadania bardzo profesjonalnie i terminowo. Obecnie realizujemy projekt i wciąż możemy liczyć na jego pomoc. Gorąco polecam jako partnera godnego zaufania i jeśli będziemy realizowali w przyszłości kolejne projekty ze środków UE z pewnością ponownie zdecydujemy się na firmę SEVEN PM.

OPIFund, Piotr Wicher

Miałem wątpliwą przyjemność spotkać się z wieloma firmami oraz osobami zajmującymi się konsultingiem dotacji unijnych, jednak dopiero 7pm udowodniło że w tej braży są również gracze profesjonalni. Dwa podjeścia równają się dwóm dotacjom, 100% skuteczność. Dodatkowym atutem są rozsądne ceny. Wszystko doprawione wspraciem koncepcji biznesowej. Polecam każdemu przedsiębiorcy chcącemu chwycić unijnego byka za rogi.

ScoreIt, Andrzej Dłubak

Z firmą SEVEN PM dane mi było współpracować pod koniec 2013 roku przy ubieganiu się o dotację z programu POIG 8.2 . Osobą odpowiedzialną za współpracę z moją spółką był Pan Mirosław Płowiec – profesjonalista w swojej dziedzinie, już w pierwszych minutach współpracy zachwyca swoją wiedzą i kreatywnością. Praca z nim to sama przyjemność, jasno i precyzyjnie stawia cele, jednocześnie mocno skupia się na osiągnięciu dla swojego klienta jak najlepszego wyniku swoich działań. Nie sposób nie polecać Pana Mirosława i firmy reprezentowanej przez niego innym spółkom chcącym pozyskać dotacje unijne.

EBC Incubator Sp. z o.o., Magdalena Grzybowska

Pan Mirosław Płowiec i jego zespół z firmy SEVEN PM to profesjonaliści w każdym calu, otwarci na potrzeby klienta i mocno zaangażowani we współpracę. Życzyłbym sobie, aby każda firma z którą podejmuję współpracę miała tak rzeczowe podejście i chęć wspólnego dążenia do uzyskania najlepszych efektów. Nie wyobrażam sobie ubiegania się o kolejne dotacje z budżetu 2014-2020 z inną firmą niż właśnie SEVEN PM.

Piotr Skawiński Prezes Zarządu Power Price S.A., Piotr Skawiński

Firmę polecił mi znajomy, który współpracując z 7pm pozyskał dotację na swoje przedsięwzięcie. Współpraca przebiegała bardzo profesjonalnie i terminowo (!). Bezcenne okazały się doświadczenia 7pm z realizacji innych projektów. Myślę, że to m.in. dzięki współpracy z 7pm dofinansowanie pozyskaliśmy przy pierwszym podejściu. Polecam.

Anna Romańczuk negocleg.pl, Anna Romańczuk

Współpracowaliśmy z firmą 7PM w zakresie dwóch projektów o dotację 8.2. W obu przypadkach wnioski zakwalifikowały się do dotacji, a jeden projekt już realizujemy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.

Paweł Strykowski www.grupaportaliweselnych.pl, www.mediabielsko.pl, Paweł Strykowski

Ofertę firmy SEVEN PM w zakresie pisania wniosków unijnych znaleźliśmy w Internecie podobnie jak wiele innych ofert konkurencji. Po rozmowie z konsultantem postanowiliśmy zaryzykować i wybrać właśnie ich do przygotowania wniosku na dotacje 8.1. Zespół 7PM pomógł nam w doprecyzowaniu pomysłu, stworzeniu mocnych cech innowacyjnych i przekonywującego modelu biznesowego. Wszystko to zaowocowało dotacją już w pierwszym podejściu. Wybór 7PM był strzałem w dziesiątkę.

Magdalena Siemaszko - bonnte.com, Magdalena Siemaszko

Firma 7PM pomogła nam pozyskać dotacje z programu POIG 8.2 na system integrujący naszą firmę z partnerami biznesowymi. Współpraca z zespołem przygotowującym projekt przebiegała od początku do końca bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Jest to firma zdecydowanie godna polecenia.

Marcin Ciesielsk mastergrupa.pl, Marcin Ciesielsk

Nasza współpraca z firmą SEVEN PM rozpoczęła się w 2011 i trwa do dziś. Współpracujemy w zakresie pozyskiwania dotacji dla prowadzonych przeze mnie projektów. Dzięki profesjonalnemu i indywidualnemu podejściu do każdego projektu otrzymaliśmy znaczne środki finansowe, które przyczyniły się do sukcesu prowadzonych projektów. Każdy kontakt z firmą SEVEN PM należy do przyjemnych ze względu na życzliwy i dynamiczny zespół tworzący firmę.

Andrzej Lenkowski Eyesity.com, Andrzej Lenkowski

Dzięki 7PM pozyskaliśmy dotację z PO IG 8.1 na start spółki. Zespół SEVEN PM włożył dużo kreatywności i wiedzy w treść tworzonego wniosku, dzięki temu czułem pewność że mamy tą dotację w kieszeni. Wspierali nas także później podczas realizacji, ogromna wiedza i elastyczność to ważne atuty zespołu SEVEN PM.

Dariusz Kanabus Prezes Zarządu Melodia Diety Sp. z o.o., Dariusz Kanabus

Dzięki SEVEN PM pozyskaliśmy dotację z działania PO IG 8.2 na stworzenie systemu B2B w naszej firmie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i mogę szczerze polecić SEVEN PM jako profesjonalną i rzetelną firmę doradczą.

Marta Skawińska Prezes Zarządu Blue Ocean Media S.A., Marta Skawińska

Najskuteczniejsza firma doradcza, z jaką dotąd współpracowałem. Poleciłem innym firmom i również są zadowolone. Polecam!

Daniel Żuchowski - mJacht.pl, Daniel Żuchowski