Księgowość dla spółki z o.o. od 330 PLN

Obsługa księgowa start-upów i małych firm.

 

Wprowadzamy do świata spółek z o.o.

Księgowość spółek jest znacznie bardziej skomplikowana niż księgowość jednoosobowych działalności gospodarczych. Nie znajdziesz tu dróg na skróty – każda złotówka wydana w Twojej firmie musi być zarejestrowana, a pełna księgowość prowadzona zgodnie z ustawą o rachunkowości. Wydawać by się mogło, że księgowość to tylko niezmierzony ocean przepisów, zasad i obowiązków, które uprzykrzają życie przedsiębiorcom. W SEVEN PM na księgowość patrzymy inaczej. Traktujemy ją jako obszar, o który dbają profesjonaliści, zapewniając Ci spokój i bezpieczeństwo. Dzięki temu Ty możesz zająć się tworzeniem nowych pomysłów, wdrażaniem ich w życie i rozwijaniem swojego biznesu.

JAK WYGLĄDA PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI PRZEZ 7PM?

Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do spółek kapitałowych, czyli spółek z o.o., spółek komandytowych oraz spółek akcyjnych, a także przedstawicielstw, stowarzyszeń i fundacji. Nasze hasło przewodnie brzmi: “Od przedsiębiorców dla przedsiębiorców”. Oszczędzamy Twój czas i pieniądze dzięki optymalizacji obciążeń podatkowych oraz maksymalnej automatyzacji procesów dzięki narzędziom internetowym.

W ramach obsługi wykonujemy dla Ciebie wszystko to, co profesjonalny księgowy – zajmujemy się prowadzeniem ksiąg rachunkowych, pełną obsługą kadrową oraz kontaktami z ZUS i Urzędem Skarbowym – jednocześnie oferując dużo więcej. Zapewniamy naszym Klientom doradztwo biznesowe w zakresie wykraczającym poza standardowe usługi biura rachunkowego: pozyskujemy dotacje unijne na rozwój firmy, doradzamy w wyborze optymalnej struktury opodatkowania, zatrudniania pracowników oraz możliwości zakwalifikowania wydatków do kosztów uzyskania przychodu. Przygotowujemy także kompletną dokumentację na potrzeby rozliczeń podatkowych i ubezpieczeń społecznych oraz obsługujemy od strony formalnej zatrudnienie pracowników niezależnie od jego formy. Współpracujemy z doświadczonymi prawnikami i doradcami podatkowymi, którzy pomogą rozwiązać nietypowe problemy.

Współpracujemy z SEVEN PM od ponad pół roku, nasza komunikacja przebiega płynnie i bez zakłóceń. Szczerze polecam SEVEN PM jako solidnego i godnego polecenia partnera do prowadzenia księgowości.

~ Agnieszka Bataszow, TT Architekci

JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?

  • w SEVEN PM cały kontakt z klientami odbywa się zdalnie – jesteśmy do Twojej dyspozycji, pozostając w kontakcie telefonicznym i za pomocą systemów internetowych
  • udostępniamy Ci program do wystawiania faktur, dzięki któremu możesz wygodnie zarządzać dokumentacją księgową – wydrukiem w dowolnej chwili czy też wystawieniem podobnej faktury, jeśli usługa lub produkt sprzedawana jest cyklicznie
  • dokumenty przesyłasz do nas w formie elektronicznej za pomocą systemów internetowych
  • nie wymagamy dokumentów w wersji papierowej - nie drukujesz ich dla nas, nie wysyłasz ich pocztą czy kurierem
  • Twoim wsparciem w prowadzeniu biznesu jest trzyosobowy zespół doradczy złożony z:
    • certyfikowanej księgowej,
    • doświadczonego doradcy biznesowego,
    • opiekuna klienta.


JAKIE SĄ TEGO EFEKTY?

  • księgowość funkcjonuje w tle, a nie na pierwszym planie Twojego biznesu – ma Ci pomagać w podejmowaniu decyzji, a nie stanowić zbędne obciążenie
  • szukamy najlepszych dla Ciebie rozwiązań – optymalnych z punktu widzenia prowadzenia biznesu, a jednocześnie zgodnych ze wszystkimi przepisami
  • wszystkimi formalnościami zajmują się specjaliści, a Ty odpowiadasz jedynie za terminowe wykonanie przelewów
  • Twój księgowy szanuje Twój czas – jest dostępny zarówno pod telefonem, jak i przez Internet
  • w każdej chwili możesz otrzymać poradę eksperta związaną z obsługą rozliczeń w Twojej firmie.


KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Pełna księgowość od 330zł” – zadzwoń lub napisz.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM+48 502-210-777
napisz@7pm.pl

Wolisz się spotkać? Umów się na spotkanie on-line za pomocą najwygodniejszego dla Ciebie komunikatora: Skype’a, ZOOM-a lub MS Teams.


FAQ

  • Czy muszę przesyłać papierowe dokumenty?

    Nie. Obsługa księgowa, którą prowadzimy, w całości odbywa się na dokumentach lub skanach w wersji elektronicznej. Papierową dokumentację przechowujesz w siedzibie swojej firmy. Prowadzenie obsługi księgowej na podstawie dokumentów elektronicznych jest całkowicie zgodne z prawem i wszelkimi zasadami wynikającymi z ustawy o rachunkowości.
  • Czy SEVEN PM dokonuje zgłoszenia do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR)?

    Aby dokonać zgłoszenia do CRBR, obejrzyj naszą instrukcję krok po kroku: https://youtu.be/StmrvHBcaU0. Nasi doradcy służą także pomocą i są dla Ciebie dostępni mailowo i telefonicznie.
    Zgodnie z prawem pełnomocnicy spółki oraz inne podmioty współpracujące nie są uprawnieni do dokonania zgłoszenia informacji do CRBR. Każde zgłoszenie musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP. Dbając o Twoje bezpieczeństwo, nigdy nie wymagamy od Ciebie udostępnienia nam haseł do którejkolwiek z metod potwierdzania tożsamości. Dlatego zgłoszenia do CRBR dokonujesz samodzielnie.
  • Czy SEVEN PM obsługuje Jednoosobowe Działalności Gospodarcze?

    Tylko w wybranych przypadkach. Specjalizujemy się w obsłudze spółek kapitałowych:  spółek z o.o., spółek komandytowych, spółek akcyjnych oraz innych podmiotów, które zobowiązane są do prowadzenia pełnej księgowości. Jeśli przychody z Twojej Jednoosobowej Działalności Gospodarczej przekroczyły w minionym roku kwotę 1,2 mln EUR, musisz prowadzić pełną księgowość. Wybierz najlepszy dla siebie pakiet i skorzystaj z naszej oferty.
    Jeśli Jednoosobowa Działalność Gospodarcza jest związana z obsługiwaną już przez nas spółką, zadzwoń – przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę.
  • Czy SEVEN PM obsługuje fundacje i stowarzyszenia?

    Tak. Organizacje pozarządowe – nawet te utrzymujące się ze składek czy darowizn – są zobowiązane do prowadzenia księgowości. Nasza oferta jest skierowana do tych fundacji i stowarzyszeń, które stosują zasady opisane w ustawie o rachunkowości, czyli prowadzą tzw. pełną księgowość.
  • Czy oferta SEVEN PM jest także skierowana skierowana do spółek z o.o. spółek komandytowych (sp. z o.o. sp. k.)?

    Księgowość spółki komandytowej, w której komplementariuszem jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w praktyce wymaga prowadzenia księgowości dwóch firm. Jeśli jesteś właścicielem takiego podmiotu, zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą. Podczas rozmowy oszacujemy optymalny zakres obsługi, a następnie przygotujemy dla Ciebie ofertę specjalną.
  • Jaka jest odpowiedzialność SEVEN PM?

    Ponosimy pełną odpowiedzialność za nasze działania. Jako SEVEN PM dysponujemy polisą ubezpieczeniową na kwotę ponad 42 000 EUR oraz gwarantujemy każdemu klientowi nadzór księgowego dysponującego certyfikatem wydanym przez Ministerstwo Finansów.
  • Czy przedstawiciele SEVEN PM uczestniczą w kontroli Urzędu Skarbowego lub ZUS?

    Obecnie kontrole z urzędów prowadzone są najczęściej w formie korespondencyjnej. Jeśli zostaniesz nią objęty, w ramach obsługi księgowej przygotujemy wszystkie odpowiedzi na zapytania urzędu, dostarczymy dokumenty, zestawienia i inne informacje. W sytuacji, gdy kontrola prowadzona jest w siedzibie klienta, otrzymujesz wsparcie naszego księgowego – na miejscu lub telefonicznie.


ILE TO KOSZTUJE?

Zanim zaoferowaliśmy Ci wsparcie w optymalizacji kosztów związanych z prowadzeniem jej księgowości, zoptymalizowaliśmy swoje. Dlatego jesteśmy w stanie zaproponować atrakcyjne warunki współpracy. W naszej ofercie znajdziesz 4 pakiety usług księgowych, tak abyś mógł elastycznie wybrać ten, który najlepiej odpowiada zakresowi Twojego biznesu.

Pakiet Start-up Mini Midi Pro
Dokumentów w pakiecie 5 15 45 90
Cena pakietu netto (m-c) 330 zł 550 zł 750 zł 1 200 zł
Cena za dokument poza pakietem netto 15 zł 15 zł 14 zł 12 zł
Koszt miesięcznej obsługi kadrowej
35 zł za osobę - wynagrodzenie członka zarządu (powołanie)
35 zł za osobę - wynagrodzenie z art. 176 KSH
35 zł za osobę - wynagrodzenie osoby poniżej 26. r. ż.
45 zł za osobę - umowa o dzieło lub zlecenie
60 zł za osobę - umowa o pracę
Oferta specjalna Gwarancja najtańszego pakietu

Pakiet START-UP jest dostępny dla nowo założonych spółek przez pierwsze trzy miesiące obsługi księgowej i jest płatny w całości z góry (330 PLN x 3 = 990 PLN netto). Od czwartego miesiąca następuje automatyczne przejście na pakiet MINI.

GWARANCJA NAJTAŃSZEGO PAKIETU

Dzięki Gwarancji Najtańszego Pakietu, kiedy Twój biznes rośnie, nie musisz obawiać się, że zaskoczą Cię koszty księgowości. Jeżeli dostarczysz nam więcej dokumentów niż wynika to z pakietu, zawsze rozliczymy Twoją firmę według pakietu najkorzystniejszego dla niej w danym miesiącu. Możesz też na żądanie zmieniać pakiet na wyższy lub niższy.

Dokument to: faktura VAT, rachunek, paragon, raport kasowy, wyciąg bankowy (każde 20 pozycji na wyciągu = 1 dokument), rozliczenie podróży służbowej, naliczenie amortyzacji środka trwałego, polecenie księgowania wynikające z zawartych umów.

W RAMACH OPŁAT WYMIENIONYCH W CENNIKU OTRZYMUJESZ:

NARZĘDZIA ONLINE

  • bezpieczne przechowywanie ksiąg handlowych i dokumentów w chmurze
  • Fakturownia.pl - wystawianie faktur online (bezpłatnie przez pierwsze 6 miesięcy, potem 10 PLN netto miesięcznie)

KONSULTACJE

  • Opieka Superwizora Księgowego - rozmowa wdrożeniowa i możliwość późniejszych konsultacji telefonicznej lub mailowej.
  • Bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z księgową / księgowym.

OBSŁUGA KSIĘGOWA I KADROWA

  • prowadzenie ksiąg handlowych
    • księgowanie kosztów i przychodów na kontach analitycznych
    • wyliczanie podatków do zapłaty: VAT, CIT, PIT-4,PCC, inne
    • comiesięczna wysyłka deklaracji podatkowych
  • prowadzenie kadr
    • generowanie umów o pracę/zlecenie/dzieło,
    • przygotowywanie rachunków do umów, teczek pracowniczych.
    • coroczna wysyłka PIT-11 dla pracowników

W RAMACH UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG KSIĘGOWYCH OFERUJEMY DODATKOWO PŁATNE:

130 PLN DORADZTWO PODATKOWE
Zoptymalizuj swój biznes przy pomocy Doradcy Podatkowego. Wypełnij ankietę optymalizacyjną i umów się na konsultację. Ewentualne dalsze prace Doradca Podatkowy wyceni indywidualnie.

150 PLN / 250 PLN PAKIET ASYSTA 
Jeżeli Twoje potrzeby wykraczają poza standardowy zakres usług, to możesz dokupić dodatkowe 2 godziny pracy księgowego - jednorazowo za 250 PLN lub co miesiąc w cenie 150 PLN/miesięcznie. W tej cenie zyskasz dodatkową aktywną asystę w prowadzeniu Twojego biznesu.

3 50 PLN BILANS NA ŻĄDANIE (płatność jednorazowa)
Jeżeli potrzebujesz uproszczonego sprawozdania finansowego (bilans oraz rachunek zysków i strat) dla celów kredytu, leasingu lub dotacji, Twoja księgowa przygotuje dla Ciebie niezbędne dokumenty obejmujące maksymalnie dwa kwartały.

OD 600 PLN - SPRAWOZDANIE FINANSOWE ROCZNE (płatność raz na rok)
Spółki kapitałowe mają obowiązek składania w KRS rocznego sprawozdania finansowego za zakończony rok obrachunkowy. Nakład pracy związany z przygotowaniem sprawozdania zależy głównie od ilości zaksięgowanych w danym roku dokumentów. Koszt rocznego sprawozdania finansowego wyliczamy jako średnią wartość z faktur za prowadzenie księgowości wystawionych w roku, którego dotyczy sprawozdanie. Minimalna cena to 600 PLN netto.


JAK ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z SEVEN PM?

Aby rozpocząć współpracę z SEVEN PM:

  1. Zadzwoń. Podczas wstępnej rozmowy telefonicznej oszacujemy liczbę dokumentów, jakie Twój biznes generuje każdego miesiąca oraz liczbę pracowników do rozliczenia. Porozmawiamy o specyficznych dla Twojego biznesu aspektach prowadzenia ksiąg i wspólnie wybierzemy najkorzystniejszy dla Ciebie pakiet.
  2. Sprawdź pocztę. W ciągu 24 godzin przygotujemy ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom oraz prześlemy ją do Twojej akceptacji wraz z projektem umowy.
  3. Dopełnijmy formalności. Po akceptacji oferty, podpiszemy umowę w wersji elektronicznej i rozpoczniemy współpracę.


CO WARTO O NAS WIEDZIEĆ?

Nie jesteśmy zwykłą firmą księgową – specjalizujemy się w doradztwie biznesowym. Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu firmy. Jako firma doradcza działamy od 2006 roku. Pomogliśmy już setkom firm pozyskać dofinansowanie na rozwój biznesu. Rozwijając misję pomagania start-upom, od 2013 oferujemy usługi księgowe i wspieramy przedsiębiorców już od samego początku ich drogi w biznesie.

Jako SEVEN PM dysponujemy polisą ubezpieczeniową na kwotę 42 000 EUR oraz gwarantuje każdemu Klientowi nadzór księgowego dysponującego certyfikatem wydanym przez Ministerstwo Finansów.


KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Pełna księgowość od 330zł” – zadzwoń lub napisz.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM+48 502-210-777
napisz@7pm.pl

Wolisz się spotkać? Umów się na spotkanie on-line za pomocą najwygodniejszego dla Ciebie komunikatora: Skype’a, ZOOM-a lub MS Teams.

VVLT Sp. z o.o. współpracuje z Biurem 7PM od ponad roku. Do współpracy z firmą 7PM przekonały nas opinie firm dotychczas współpracujących z 7PM, jak i szeroki horyzont doświadczenia Biura. 7PM obsługuje firmy w całej Polsce, co przekłada się na dużą satysfakcję klienta w kwestiach doradczych. Dodatkową, jak nie najważniejszą kwestią podjęcia współpracy z 7PM, była umiejętność rozliczania dofinansowań z NCBiR. Należy także wspomnieć o rewelacyjnym kontakcie z pracownikami 7PM. Sprawy są załatwiane sprawnie i bez zbędnej zwłoki, a p. Magdalena jest niezastąpiona w kontaktach z US. Polecam z czystym sumieniem.

VVLT Sp. z o.o., Daniel Dębicki

Korzystamy z pomocy 7PM za każdym razem, gdy potrzebujemy zmienić coś w S24. Dzieje się to zawsze bardzo sprawnie - dostajemy przygotowane do podpisu gotowe dokumenty z jasną instrukcją, gdzie należy klikać oraz kto i w jakiej kolejności ma podpisać profilem zaufanym.  

Berg Rose Sp. z o.o., Zdzisław Wierciński
INTU jest aplikacją do medytacji. Lubimy medytować w siadzie skrzyżnym, na leżąco, a także podczas spacerów, ale nie lubimy medytować nad papierami i tabelkami :) Pani Marta z 7PM doskonale zrozumiała nasze podejście do biznesu i we wzorowy sposób kompleksowo ogarnęła rozliczanie dwóch dotacji, które pozyskaliśmy na rozwój projektu. Dziękujemy!!
INTU Sp. z o.o., Michał Niewęgłowski

Biuro 7PM prowadzi księgowość spółki, w której jestem prezesem. Polecam współpracę. Biuro charakteryzuje się bardzo dobrą obsługą klienta. Mocną stroną 7PM jest silne wsparcie merytoryczne dla klienta oraz szybkość działania.

HOLISTIC SOUL Sp. z o.o., Martyna Wasiulewska

Biuro 7PM prowadzi księgowość dla JDG, szczerze polecam współpracę. Biuro wyróżnia profesjonalna i rzeczowa obsługa. Zawsze możemy liczyć na dodatkowe wsparcie merytoryczne oraz ekspresowe odpowiedzi na nurtujące nas pytania.

Rzeczoznawca ds. Zabezpieczeń PPOŻ., Paweł Wasiulewski

Miękka windykacja w 7PM działa zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Zależało nam na tym, aby komunikacja związana z dochodzeniem należności odbywała się zgodnie z wartościami SOCATOTS i umacniała nasze relacje z klientami i franczyzobiorcami. Pan Krzysztof Murzyn doskonale zrozumiał nasze intencje i zaproponował skuteczne narzędzia. Ściągalność należności wzrosła o ponad 30%, a znacząco przeterminowane faktury ograniczyliśmy o niemal połowę. Opłaca się. Polecam.

Socatots, Przemek Olewnik

Z SEVEN PM w szybki i prosty sposób założyliśmy spółkę - pracownicy SEVEN PM pomagają krok po kroku w całym procesie rejestracji, dzięki czemu uniknęliśmy ewentualnego stresu i niepotrzebnych błędów. Serdecznie polecam!

MLHOUSE Sp. z o.o., Miłosz Losa

Współpracujemy z SEVEN PM od ponad pół roku, nasza komunikacja przebiega płynnie i bez zakłóceń. Szczerze polecam SEVEN PM jako solidnego i godnego polecenia partnera do prowadzenia księgowości.

TT Architekci, Agnieszka Bataszow

Kadra 7PM jest bardzo pomocna – mają ogromną wiedzą i doświadczenie, zawsze służą pomocą, są na bieżąco z aktualnymi przepisami prawa. Szczerze polecamy zarówno do założenia spółki, jak i usług księgowych.

Ad Control, Zbigniew Mikulski

Współpracujemy z 7 PM KSIĘGOWOŚĆ od ponad roku – jesteśmy bardzo zadowoleni. Księgowa jest komunikatywna i pomocna. Wybór 7PM do współpracy to był „strzał w dziesiątkę!”. Polecam!

Zielarnia na Piaskach HYZOP, Monika Pajor

Skorzystaliśmy z usług firmy 7PM w zakresie doradztwa prawnego oraz podatkowo-księgowego odnośnie spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem spółki oraz działalności biznesowej. Od samego początku współpracy, a nawet zanim ta współpraca się rozpoczęła, byliśmy bardzo miło zaskoczeni fachowością, cierpliwością w wyjaśnianiu różnych aspektów oraz elastycznością i dostępnością osób przydzielonych do kontaktu z nami. Przez cały czas czuliśmy, że komuś zależy na tym, by nam pomóc najlepiej jak się da. Z pewnością jeszcze kiedyś zapukamy do ich drzwi.

WiecejMiejsca.pl, Rafał Kołomański

Współpraca z SEVEN PM pozwoliła mi skupić się na aspektach merytorycznych wniosku w ramach działania 8.1 PO IG i spowodowała, że jego pisanie było fascynującym doświadczeniem. Bez pomocy SEVEN PM straciłbym dużo cennego czasu na zrozumienie wszystkich wymagań formalnych, ryzykując spóźnienie się z terminem. Od pierwszego momentu naszej współpracy miałem wrażenie, że jestem w dobrych rękach i nie zawiodłem się – dostałem dotację i do tego dużo się nauczyłem.

SatAgro, Dr Przemysław Żelazowski

Mieliśmy przyjemność współpracować z SEVEN PM przy ubieganiu się o dotację z programu 8.1. Mimo bardzo krótkiego czasu na przygotowanie wniosku Pan Jerzy Morawski wywiązał się z zadania bardzo profesjonalnie i terminowo. Obecnie realizujemy projekt i wciąż możemy liczyć na jego pomoc. Gorąco polecam jako partnera godnego zaufania i jeśli będziemy realizowali w przyszłości kolejne projekty ze środków UE z pewnością ponownie zdecydujemy się na firmę SEVEN PM.

OPIFund, Piotr Wicher

Miałem wątpliwą przyjemność spotkać się z wieloma firmami oraz osobami zajmującymi się konsultingiem dotacji unijnych, jednak dopiero 7pm udowodniło że w tej braży są również gracze profesjonalni. Dwa podjeścia równają się dwóm dotacjom, 100% skuteczność. Dodatkowym atutem są rozsądne ceny. Wszystko doprawione wspraciem koncepcji biznesowej. Polecam każdemu przedsiębiorcy chcącemu chwycić unijnego byka za rogi.

ScoreIt, Andrzej Dłubak

Z firmą SEVEN PM dane mi było współpracować pod koniec 2013 roku przy ubieganiu się o dotację z programu POIG 8.2 . Osobą odpowiedzialną za współpracę z moją spółką był Pan Mirosław Płowiec – profesjonalista w swojej dziedzinie, już w pierwszych minutach współpracy zachwyca swoją wiedzą i kreatywnością. Praca z nim to sama przyjemność, jasno i precyzyjnie stawia cele, jednocześnie mocno skupia się na osiągnięciu dla swojego klienta jak najlepszego wyniku swoich działań. Nie sposób nie polecać Pana Mirosława i firmy reprezentowanej przez niego innym spółkom chcącym pozyskać dotacje unijne.

EBC Incubator Sp. z o.o., Magdalena Grzybowska

Pan Mirosław Płowiec i jego zespół z firmy SEVEN PM to profesjonaliści w każdym calu, otwarci na potrzeby klienta i mocno zaangażowani we współpracę. Życzyłbym sobie, aby każda firma z którą podejmuję współpracę miała tak rzeczowe podejście i chęć wspólnego dążenia do uzyskania najlepszych efektów. Nie wyobrażam sobie ubiegania się o kolejne dotacje z budżetu 2014-2020 z inną firmą niż właśnie SEVEN PM.

Piotr Skawiński Prezes Zarządu Power Price S.A., Piotr Skawiński

Firmę polecił mi znajomy, który współpracując z 7pm pozyskał dotację na swoje przedsięwzięcie. Współpraca przebiegała bardzo profesjonalnie i terminowo (!). Bezcenne okazały się doświadczenia 7pm z realizacji innych projektów. Myślę, że to m.in. dzięki współpracy z 7pm dofinansowanie pozyskaliśmy przy pierwszym podejściu. Polecam.

Anna Romańczuk negocleg.pl, Anna Romańczuk

Współpracowaliśmy z firmą 7PM w zakresie dwóch projektów o dotację 8.2. W obu przypadkach wnioski zakwalifikowały się do dotacji, a jeden projekt już realizujemy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.

Paweł Strykowski www.grupaportaliweselnych.pl, www.mediabielsko.pl, Paweł Strykowski

Ofertę firmy SEVEN PM w zakresie pisania wniosków unijnych znaleźliśmy w Internecie podobnie jak wiele innych ofert konkurencji. Po rozmowie z konsultantem postanowiliśmy zaryzykować i wybrać właśnie ich do przygotowania wniosku na dotacje 8.1. Zespół 7PM pomógł nam w doprecyzowaniu pomysłu, stworzeniu mocnych cech innowacyjnych i przekonywującego modelu biznesowego. Wszystko to zaowocowało dotacją już w pierwszym podejściu. Wybór 7PM był strzałem w dziesiątkę.

Magdalena Siemaszko - bonnte.com, Magdalena Siemaszko

Firma 7PM pomogła nam pozyskać dotacje z programu POIG 8.2 na system integrujący naszą firmę z partnerami biznesowymi. Współpraca z zespołem przygotowującym projekt przebiegała od początku do końca bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Jest to firma zdecydowanie godna polecenia.

Marcin Ciesielsk mastergrupa.pl, Marcin Ciesielsk

Nasza współpraca z firmą SEVEN PM rozpoczęła się w 2011 i trwa do dziś. Współpracujemy w zakresie pozyskiwania dotacji dla prowadzonych przeze mnie projektów. Dzięki profesjonalnemu i indywidualnemu podejściu do każdego projektu otrzymaliśmy znaczne środki finansowe, które przyczyniły się do sukcesu prowadzonych projektów. Każdy kontakt z firmą SEVEN PM należy do przyjemnych ze względu na życzliwy i dynamiczny zespół tworzący firmę.

Andrzej Lenkowski Eyesity.com, Andrzej Lenkowski

Dzięki 7PM pozyskaliśmy dotację z PO IG 8.1 na start spółki. Zespół SEVEN PM włożył dużo kreatywności i wiedzy w treść tworzonego wniosku, dzięki temu czułem pewność że mamy tą dotację w kieszeni. Wspierali nas także później podczas realizacji, ogromna wiedza i elastyczność to ważne atuty zespołu SEVEN PM.

Dariusz Kanabus Prezes Zarządu Melodia Diety Sp. z o.o., Dariusz Kanabus

Dzięki SEVEN PM pozyskaliśmy dotację z działania PO IG 8.2 na stworzenie systemu B2B w naszej firmie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i mogę szczerze polecić SEVEN PM jako profesjonalną i rzetelną firmę doradczą.

Marta Skawińska Prezes Zarządu Blue Ocean Media S.A., Marta Skawińska

Najskuteczniejsza firma doradcza, z jaką dotąd współpracowałem. Poleciłem innym firmom i również są zadowolone. Polecam!

Daniel Żuchowski - mJacht.pl, Daniel Żuchowski