Księgowość dla spółki z o.o. od 330 PLN
Obsługa księgowa start-upów i małych firm.
Wprowadzamy do świata spółek z o.o.
Księgowość spółek jest znacznie bardziej skomplikowana niż księgowość jednoosobowych działalności gospodarczych. Nie znajdziesz tu dróg na skróty – każda złotówka wydana w Twojej firmie musi być zarejestrowana, a pełna księgowość prowadzona zgodnie z ustawą o rachunkowości. Wydawać by się mogło, że księgowość to tylko niezmierzony ocean przepisów, zasad i obowiązków, które uprzykrzają życie przedsiębiorcom. W SEVEN PM na księgowość patrzymy inaczej. Traktujemy ją jako obszar, o który dbają profesjonaliści, zapewniając Ci spokój i bezpieczeństwo. Dzięki temu Ty możesz zająć się tworzeniem nowych pomysłów, wdrażaniem ich w życie i rozwijaniem swojego biznesu.
JAK WYGLĄDA PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI PRZEZ 7PM?
Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do spółek kapitałowych, czyli spółek z o.o., spółek komandytowych oraz spółek akcyjnych, a także przedstawicielstw, stowarzyszeń i fundacji. Nasze hasło przewodnie brzmi: “Od przedsiębiorców dla przedsiębiorców”. Oszczędzamy Twój czas i pieniądze dzięki optymalizacji obciążeń podatkowych oraz maksymalnej automatyzacji procesów dzięki narzędziom internetowym.
W ramach obsługi wykonujemy dla Ciebie wszystko to, co profesjonalny księgowy – zajmujemy się prowadzeniem ksiąg rachunkowych, pełną obsługą kadrową oraz kontaktami z ZUS i Urzędem Skarbowym – jednocześnie oferując dużo więcej. Zapewniamy naszym Klientom doradztwo biznesowe w zakresie wykraczającym poza standardowe usługi biura rachunkowego: pozyskujemy dotacje unijne na rozwój firmy, doradzamy w wyborze optymalnej struktury opodatkowania, zatrudniania pracowników oraz możliwości zakwalifikowania wydatków do kosztów uzyskania przychodu. Przygotowujemy także kompletną dokumentację na potrzeby rozliczeń podatkowych i ubezpieczeń społecznych oraz obsługujemy od strony formalnej zatrudnienie pracowników niezależnie od jego formy. Współpracujemy z doświadczonymi prawnikami i doradcami podatkowymi, którzy pomogą rozwiązać nietypowe problemy.
Współpracujemy z SEVEN PM od ponad pół roku, nasza komunikacja przebiega płynnie i bez zakłóceń. Szczerze polecam SEVEN PM jako solidnego i godnego polecenia partnera do prowadzenia księgowości.
~ Agnieszka Bataszow, TT Architekci
JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
- w SEVEN PM cały kontakt z klientami odbywa się zdalnie – jesteśmy do Twojej dyspozycji, pozostając w kontakcie telefonicznym i za pomocą systemów internetowych
- udostępniamy Ci program do wystawiania faktur, dzięki któremu możesz wygodnie zarządzać dokumentacją księgową – wydrukiem w dowolnej chwili czy też wystawieniem podobnej faktury, jeśli usługa lub produkt sprzedawana jest cyklicznie
- dokumenty przesyłasz do nas w formie elektronicznej za pomocą systemów internetowych
- nie wymagamy dokumentów w wersji papierowej - nie drukujesz ich dla nas, nie wysyłasz ich pocztą czy kurierem
- Twoim wsparciem w prowadzeniu biznesu jest trzyosobowy zespół doradczy złożony z:
- certyfikowanej księgowej,
- doświadczonego doradcy biznesowego,
- opiekuna klienta.
JAKIE SĄ TEGO EFEKTY?
- księgowość funkcjonuje w tle, a nie na pierwszym planie Twojego biznesu – ma Ci pomagać w podejmowaniu decyzji, a nie stanowić zbędne obciążenie
- szukamy najlepszych dla Ciebie rozwiązań – optymalnych z punktu widzenia prowadzenia biznesu, a jednocześnie zgodnych ze wszystkimi przepisami
- wszystkimi formalnościami zajmują się specjaliści, a Ty odpowiadasz jedynie za terminowe wykonanie przelewów
- Twój księgowy szanuje Twój czas – jest dostępny zarówno pod telefonem, jak i przez Internet
- w każdej chwili możesz otrzymać poradę eksperta związaną z obsługą rozliczeń w Twojej firmie.
KONTAKT
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Pełna księgowość od 330zł” – zadzwoń lub napisz.
Kontakt z Doradcą SEVEN PM+48 502-210-777
napisz@7pm.pl
Wolisz się spotkać? Umów się na spotkanie on-line za pomocą najwygodniejszego dla Ciebie komunikatora: Skype’a, ZOOM-a lub MS Teams.
FAQ
- Czy muszę przesyłać papierowe dokumenty?
Nie. Obsługa księgowa, którą prowadzimy, w całości odbywa się na dokumentach lub skanach w wersji elektronicznej. Papierową dokumentację przechowujesz w siedzibie swojej firmy. Prowadzenie obsługi księgowej na podstawie dokumentów elektronicznych jest całkowicie zgodne z prawem i wszelkimi zasadami wynikającymi z ustawy o rachunkowości. - Czy SEVEN PM dokonuje zgłoszenia do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR)?
Aby dokonać zgłoszenia do CRBR, obejrzyj naszą instrukcję krok po kroku: https://youtu.be/StmrvHBcaU0. Nasi doradcy służą także pomocą i są dla Ciebie dostępni mailowo i telefonicznie.
Zgodnie z prawem pełnomocnicy spółki oraz inne podmioty współpracujące nie są uprawnieni do dokonania zgłoszenia informacji do CRBR. Każde zgłoszenie musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP. Dbając o Twoje bezpieczeństwo, nigdy nie wymagamy od Ciebie udostępnienia nam haseł do którejkolwiek z metod potwierdzania tożsamości. Dlatego zgłoszenia do CRBR dokonujesz samodzielnie. - Czy SEVEN PM obsługuje Jednoosobowe Działalności Gospodarcze?
Tylko w wybranych przypadkach. Specjalizujemy się w obsłudze spółek kapitałowych: spółek z o.o., spółek komandytowych, spółek akcyjnych oraz innych podmiotów, które zobowiązane są do prowadzenia pełnej księgowości. Jeśli przychody z Twojej Jednoosobowej Działalności Gospodarczej przekroczyły w minionym roku kwotę 1,2 mln EUR, musisz prowadzić pełną księgowość. Wybierz najlepszy dla siebie pakiet i skorzystaj z naszej oferty.
Jeśli Jednoosobowa Działalność Gospodarcza jest związana z obsługiwaną już przez nas spółką, zadzwoń – przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę. - Czy SEVEN PM obsługuje fundacje i stowarzyszenia?
Tak. Organizacje pozarządowe – nawet te utrzymujące się ze składek czy darowizn – są zobowiązane do prowadzenia księgowości. Nasza oferta jest skierowana do tych fundacji i stowarzyszeń, które stosują zasady opisane w ustawie o rachunkowości, czyli prowadzą tzw. pełną księgowość. - Czy oferta SEVEN PM jest także skierowana skierowana do spółek z o.o. spółek komandytowych (sp. z o.o. sp. k.)?
Księgowość spółki komandytowej, w której komplementariuszem jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w praktyce wymaga prowadzenia księgowości dwóch firm. Jeśli jesteś właścicielem takiego podmiotu, zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą. Podczas rozmowy oszacujemy optymalny zakres obsługi, a następnie przygotujemy dla Ciebie ofertę specjalną. - Jaka jest odpowiedzialność SEVEN PM?
Ponosimy pełną odpowiedzialność za nasze działania. Jako SEVEN PM dysponujemy polisą ubezpieczeniową na kwotę ponad 42 000 EUR oraz gwarantujemy każdemu klientowi nadzór księgowego dysponującego certyfikatem wydanym przez Ministerstwo Finansów. - Czy przedstawiciele SEVEN PM uczestniczą w kontroli Urzędu Skarbowego lub ZUS?
Obecnie kontrole z urzędów prowadzone są najczęściej w formie korespondencyjnej. Jeśli zostaniesz nią objęty, w ramach obsługi księgowej przygotujemy wszystkie odpowiedzi na zapytania urzędu, dostarczymy dokumenty, zestawienia i inne informacje. W sytuacji, gdy kontrola prowadzona jest w siedzibie klienta, otrzymujesz wsparcie naszego księgowego – na miejscu lub telefonicznie.
ILE TO KOSZTUJE?
Zanim zaoferowaliśmy Ci wsparcie w optymalizacji kosztów związanych z prowadzeniem jej księgowości, zoptymalizowaliśmy swoje. Dlatego jesteśmy w stanie zaproponować atrakcyjne warunki współpracy. W naszej ofercie znajdziesz 4 pakiety usług księgowych, tak abyś mógł elastycznie wybrać ten, który najlepiej odpowiada zakresowi Twojego biznesu.
Pakiet | Start-up | Mini | Midi | Pro |
---|---|---|---|---|
Dokumentów w pakiecie | 5 | 15 | 45 | 90 |
Cena pakietu netto (m-c) | 330 zł | 550 zł | 750 zł | 1 200 zł |
Cena za dokument poza pakietem netto | 15 zł | 15 zł | 14 zł | 12 zł |
Koszt miesięcznej obsługi kadrowej |
35 zł za osobę - wynagrodzenie członka zarządu (powołanie)
35 zł za osobę - wynagrodzenie z art. 176 KSH
35 zł za osobę - wynagrodzenie osoby poniżej 26. r. ż. 45 zł za osobę - umowa o dzieło lub zlecenie 60 zł za osobę - umowa o pracę |
|||
Oferta specjalna | Gwarancja najtańszego pakietu |
Pakiet START-UP jest dostępny dla nowo założonych spółek przez pierwsze trzy miesiące obsługi księgowej i jest płatny w całości z góry (330 PLN x 3 = 990 PLN netto). Od czwartego miesiąca następuje automatyczne przejście na pakiet MINI.
GWARANCJA NAJTAŃSZEGO PAKIETU
Dzięki Gwarancji Najtańszego Pakietu, kiedy Twój biznes rośnie, nie musisz obawiać się, że zaskoczą Cię koszty księgowości. Jeżeli dostarczysz nam więcej dokumentów niż wynika to z pakietu, zawsze rozliczymy Twoją firmę według pakietu najkorzystniejszego dla niej w danym miesiącu. Możesz też na żądanie zmieniać pakiet na wyższy lub niższy.
Dokument to: faktura VAT, rachunek, paragon, raport kasowy, wyciąg bankowy (każde 20 pozycji na wyciągu = 1 dokument), rozliczenie podróży służbowej, naliczenie amortyzacji środka trwałego, polecenie księgowania wynikające z zawartych umów.
W RAMACH OPŁAT WYMIENIONYCH W CENNIKU OTRZYMUJESZ:
NARZĘDZIA ONLINE
- bezpieczne przechowywanie ksiąg handlowych i dokumentów w chmurze
- Fakturownia.pl - wystawianie faktur online (bezpłatnie przez pierwsze 6 miesięcy, potem 10 PLN netto miesięcznie)
KONSULTACJE
- Opieka Superwizora Księgowego - rozmowa wdrożeniowa i możliwość późniejszych konsultacji telefonicznej lub mailowej.
- Bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z księgową / księgowym.
OBSŁUGA KSIĘGOWA I KADROWA
- prowadzenie ksiąg handlowych
- księgowanie kosztów i przychodów na kontach analitycznych
- wyliczanie podatków do zapłaty: VAT, CIT, PIT-4,PCC, inne
- comiesięczna wysyłka deklaracji podatkowych
- prowadzenie kadr
- generowanie umów o pracę/zlecenie/dzieło,
- przygotowywanie rachunków do umów, teczek pracowniczych.
- coroczna wysyłka PIT-11 dla pracowników
W RAMACH UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG KSIĘGOWYCH OFERUJEMY DODATKOWO PŁATNE:
130 PLN DORADZTWO PODATKOWE
Zoptymalizuj swój biznes przy pomocy Doradcy Podatkowego. Wypełnij ankietę optymalizacyjną i umów się na konsultację. Ewentualne dalsze prace Doradca Podatkowy wyceni indywidualnie.
150 PLN / 250 PLN PAKIET ASYSTA
Jeżeli Twoje potrzeby wykraczają poza standardowy zakres usług, to możesz dokupić dodatkowe 2 godziny pracy księgowego - jednorazowo za 250 PLN lub co miesiąc w cenie 150 PLN/miesięcznie. W tej cenie zyskasz dodatkową aktywną asystę w prowadzeniu Twojego biznesu.
3 50 PLN BILANS NA ŻĄDANIE (płatność jednorazowa)
Jeżeli potrzebujesz uproszczonego sprawozdania finansowego (bilans oraz rachunek zysków i strat) dla celów kredytu, leasingu lub dotacji, Twoja księgowa przygotuje dla Ciebie niezbędne dokumenty obejmujące maksymalnie dwa kwartały.
OD 600 PLN - SPRAWOZDANIE FINANSOWE ROCZNE (płatność raz na rok)
Spółki kapitałowe mają obowiązek składania w KRS rocznego sprawozdania finansowego za zakończony rok obrachunkowy. Nakład pracy związany z przygotowaniem sprawozdania zależy głównie od ilości zaksięgowanych w danym roku dokumentów. Koszt rocznego sprawozdania finansowego wyliczamy jako średnią wartość z faktur za prowadzenie księgowości wystawionych w roku, którego dotyczy sprawozdanie. Minimalna cena to 600 PLN netto.
JAK ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z SEVEN PM?
Aby rozpocząć współpracę z SEVEN PM:
- Zadzwoń. Podczas wstępnej rozmowy telefonicznej oszacujemy liczbę dokumentów, jakie Twój biznes generuje każdego miesiąca oraz liczbę pracowników do rozliczenia. Porozmawiamy o specyficznych dla Twojego biznesu aspektach prowadzenia ksiąg i wspólnie wybierzemy najkorzystniejszy dla Ciebie pakiet.
- Sprawdź pocztę. W ciągu 24 godzin przygotujemy ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom oraz prześlemy ją do Twojej akceptacji wraz z projektem umowy.
- Dopełnijmy formalności. Po akceptacji oferty, podpiszemy umowę w wersji elektronicznej i rozpoczniemy współpracę.
CO WARTO O NAS WIEDZIEĆ?
Nie jesteśmy zwykłą firmą księgową – specjalizujemy się w doradztwie biznesowym. Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu firmy. Jako firma doradcza działamy od 2006 roku. Pomogliśmy już setkom firm pozyskać dofinansowanie na rozwój biznesu. Rozwijając misję pomagania start-upom, od 2013 oferujemy usługi księgowe i wspieramy przedsiębiorców już od samego początku ich drogi w biznesie.
Jako SEVEN PM dysponujemy polisą ubezpieczeniową na kwotę 42 000 EUR oraz gwarantuje każdemu Klientowi nadzór księgowego dysponującego certyfikatem wydanym przez Ministerstwo Finansów.
KONTAKT
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Pełna księgowość od 330zł” – zadzwoń lub napisz.
Kontakt z Doradcą SEVEN PM+48 502-210-777
napisz@7pm.pl
Wolisz się spotkać? Umów się na spotkanie on-line za pomocą najwygodniejszego dla Ciebie komunikatora: Skype’a, ZOOM-a lub MS Teams.