Wbrew powszechnie panującej opinii, zmiany biura rachunkowego można dokonać w dowolnym momencie roku podatkowego – zarówno na jego początku, w środku, jak i pod sam koniec. Taką możliwość zapewniają przepisy ustawy o rachunkowości, które nie narzucają, że przekazanie ksiąg musi nastąpić z początkiem roku obrotowego. Przyczyny, dla których podjąłeś taką decyzję, mogą być różne. Najważniejsze, aby zmiana Twojej obsługi księgowej była zmianą na lepsze.
Biuro 7PM prowadzi księgowość spółki, w której jestem prezesem. Polecam współpracę. Biuro charakteryzuje się bardzo dobrą obsługą klienta. Mocną stroną 7PM jest silne wsparcie merytoryczne dla klienta oraz szybkość działania.
~ Martyna Wasiulewska, HOLISTIC SOUL Sp. z o.o.
JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z SEVEN PM?
Jeśli jesteś zainteresowany skorzystaniem z naszej oferty i przeniesieniem ksiąg, przygotuj następujące informacje, które pozwolą nam rzetelnie ocenić czy możemy się tego podjąć i przygotować dla Ciebie ofertę:
Jaką działalność prowadzi Twoja firma?
Czy Twoja spółka ma pracowników? Ilu? Na jakich umowach są zatrudnieni?
Ile dokumentów księgowych generuje miesięcznie?
Za który miesiąc zostały złożone ostatnie deklaracje podatkowe i ZUS?
Czy poprzednie biuro księgowe będzie z nami współpracować podczas transferu dokumentacji księgowej?
Gdy przygotujesz odpowiedzi na te pytania, komplet informacji wraz z aktualnym odpisem KRS prześlij naszemu doradcy.
Jeśli zaakceptowałeś ofertę przesłaną przez naszego doradcę, rozpoczynamy proces przenoszenia ksiąg. W SEVEN PM pracujemy w oparciu o program Comarch ERP Optima. Jeśli Twoje dotychczasowe biuro rachunkowe również z niego korzysta – przyspieszy to całą operację. Jeśli nie – nic straconego. Nadal możemy zająć się obsługą księgową Twojej firmy.
Aby proces przenoszenia ksiąg przebiegł sprawnie, najpierw skompletuj dokumenty. Twoje dotychczasowe biuro rachunkowe poproś o:
sprawozdania finansowe za ubiegłe lata (jeżeli był zamknięty jakikolwiek rok obrachunkowy)
zestawienie obrotów i sald
deklaracje CIT
rejestr środków trwałych
ewidencję środków trwałych
pliki JPK-VAT od początku istnienia firmy (jeśli jesteś przedsiębiorcą zobligowanym do składania JPK-VAT)
We własnym zakresie przygotuj:
umowę spółki
skany dokumentów kosztowych za bieżący rok
skany dokumentów sprzedażowych za bieżący rok
wyciągi bankowe
wszystkie umowy pożyczki,
umowę najmu lokalu
uchwały o wypłacie wynagrodzenia
oraz wszystkie inne dokumenty wpływające na sytuację finansową Twojej firmy. Upewnij się, że wszystkie dokumenty posiadasz w wersji elektronicznej.
Po zakończeniu procesu przejmowania ksiąg, rozpoczniemy bieżącą obsługę księgową Twojej firmy:
cały kontakt z nami odbywał się będzie zdalnie – będziemy do Twojej dyspozycji, pozostając w kontakcie telefonicznym i za pomocą systemów internetowych
udostępnimy Ci program do wystawiania faktur, dzięki któremu będziesz mógł wygodnie zarządzać dokumentacją księgową – wydrukiem w dowolnej chwili czy też wystawieniem podobnej faktury, jeśli usługę lub produkt sprzedajesz cyklicznie
dokumenty kosztowe przesyłać do nas będziesz w formie elektronicznej za pomocą systemów internetowych
Twoim wsparciem w prowadzeniu biznesu będzie dwuosobowy zespół doradczy złożony z:
certyfikowanej księgowej
doświadczonego doradcy biznesowego,
opiekuna klienta.
ILE TO KOSZTUJE?
Jak dobrze wiesz, niektóre transakcje biznesowe przebiegają szybko i sprawnie, inne – wymagają czasu, energii, cierpliwości i wysiłku. Podobnie jest z przejmowaniem ksiąg. Dlatego dla każdego z klientów przygotowujemy indywidualną ofertę: dostosowaną do jego potrzeb, uwzględniającą specyfikę, rodzaj biznesu i zakres usług, z jakich będzie korzystał.
Skompletuj wskazane w pierwszym kroku dokumenty, prześlij je na adres napisz@7pm.pl – w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz od nas indywidualną ofertę.
CO WARTO O NAS WIEDZIEĆ?
Nie jesteśmy zwykłą firmą księgową – specjalizujemy się w doradztwie biznesowym. Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu firmy. Od 2013 oferujemy usługi księgowe i wspieramy przedsiębiorców już od samego początku ich drogi w biznesie.
Jako SEVEN PM dysponujemy polisą ubezpieczeniową na kwotę 42 000 EUR oraz gwarantuje każdemu Klientowi nadzór księgowego dysponującego certyfikatem wydanym przez Ministerstwo Finansów.
KONTAKT
Jeżeli jesteś zainteresowany przeniesieniem ksiąg rachunkowych do SEVEN PM – zadzwoń lub napisz.
Wolisz się spotkać? Umów się na spotkanie on-line za pomocą najwygodniejszego dla Ciebie komunikatora: Skype’a, ZOOM-a lub MS Teams.
VVLT Sp. z o.o. współpracuje z Biurem 7PM od ponad roku. Do współpracy z firmą 7PM przekonały nas opinie firm dotychczas współpracujących z 7PM, jak i szeroki horyzont doświadczenia Biura. 7PM obsługuje firmy w całej Polsce, co przekłada się na dużą satysfakcję klienta w kwestiach doradczych. Dodatkową, jak nie najważniejszą kwestią podjęcia współpracy z 7PM, była umiejętność rozliczania dofinansowań z NCBiR. Należy także wspomnieć o rewelacyjnym kontakcie z pracownikami 7PM. Sprawy są załatwiane sprawnie i bez zbędnej zwłoki, a p. Magdalena jest niezastąpiona w kontaktach z US. Polecam z czystym sumieniem.
VVLT Sp. z o.o., Daniel Dębicki
Korzystamy z pomocy 7PM za każdym razem, gdy potrzebujemy zmienić coś w S24. Dzieje się to zawsze bardzo sprawnie - dostajemy przygotowane do podpisu gotowe dokumenty z jasną instrukcją, gdzie należy klikać oraz kto i w jakiej kolejności ma podpisać profilem zaufanym.
Berg Rose Sp. z o.o., Zdzisław Wierciński
INTU jest aplikacją do medytacji. Lubimy medytować w siadzie skrzyżnym, na leżąco, a także podczas spacerów, ale nie lubimy medytować nad papierami i tabelkami :) Pani Marta z 7PM doskonale zrozumiała nasze podejście do biznesu i we wzorowy sposób kompleksowo ogarnęła rozliczanie dwóch dotacji, które pozyskaliśmy na rozwój projektu. Dziękujemy!!
INTU Sp. z o.o., Michał Niewęgłowski
Biuro 7PM prowadzi księgowość spółki, w której jestem prezesem. Polecam współpracę. Biuro charakteryzuje się bardzo dobrą obsługą klienta. Mocną stroną 7PM jest silne wsparcie merytoryczne dla klienta oraz szybkość działania.
HOLISTIC SOUL Sp. z o.o., Martyna Wasiulewska
Biuro 7PM prowadzi księgowość dla JDG, szczerze polecam współpracę. Biuro wyróżnia profesjonalna i rzeczowa obsługa. Zawsze możemy liczyć na dodatkowe wsparcie merytoryczne oraz ekspresowe odpowiedzi na nurtujące nas pytania.
Rzeczoznawca ds. Zabezpieczeń PPOŻ., Paweł Wasiulewski
Miękka windykacja w 7PM działa zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Zależało nam na tym, aby komunikacja związana z dochodzeniem należności odbywała się zgodnie z wartościami SOCATOTS i umacniała nasze relacje z klientami i franczyzobiorcami. Pan Krzysztof Murzyn doskonale zrozumiał nasze intencje i zaproponował skuteczne narzędzia. Ściągalność należności wzrosła o ponad 30%, a znacząco przeterminowane faktury ograniczyliśmy o niemal połowę. Opłaca się. Polecam.
Socatots, Przemek Olewnik
Z SEVEN PM w szybki i prosty sposób założyliśmy spółkę - pracownicy SEVEN PM pomagają krok po kroku w całym procesie rejestracji, dzięki czemu uniknęliśmy ewentualnego stresu i niepotrzebnych błędów. Serdecznie polecam!
MLHOUSE Sp. z o.o., Miłosz Losa
Współpracujemy z SEVEN PM od ponad pół roku, nasza komunikacja przebiega płynnie i bez zakłóceń. Szczerze polecam SEVEN PM jako solidnego i godnego polecenia partnera do prowadzenia księgowości.
TT Architekci, Agnieszka Bataszow
Kadra 7PM jest bardzo pomocna – mają ogromną wiedzą i doświadczenie, zawsze służą pomocą, są na bieżąco z aktualnymi przepisami prawa. Szczerze polecamy zarówno do założenia spółki, jak i usług księgowych.
Ad Control, Zbigniew Mikulski
Współpracujemy z 7 PM KSIĘGOWOŚĆ od ponad roku – jesteśmy bardzo zadowoleni. Księgowa jest komunikatywna i pomocna. Wybór 7PM do współpracy to był „strzał w dziesiątkę!”. Polecam!
Zielarnia na Piaskach HYZOP, Monika Pajor
Skorzystaliśmy z usług firmy 7PM w zakresie doradztwa prawnego oraz podatkowo-księgowego odnośnie spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem spółki oraz działalności biznesowej. Od samego początku współpracy, a nawet zanim ta współpraca się rozpoczęła, byliśmy bardzo miło zaskoczeni fachowością, cierpliwością w wyjaśnianiu różnych aspektów oraz elastycznością i dostępnością osób przydzielonych do kontaktu z nami. Przez cały czas czuliśmy, że komuś zależy na tym, by nam pomóc najlepiej jak się da. Z pewnością jeszcze kiedyś zapukamy do ich drzwi.
WiecejMiejsca.pl, Rafał Kołomański
Współpraca z SEVEN PM pozwoliła mi skupić się na aspektach merytorycznych wniosku w ramach działania 8.1 PO IG i spowodowała, że jego pisanie było fascynującym doświadczeniem. Bez pomocy SEVEN PM straciłbym dużo cennego czasu na zrozumienie wszystkich wymagań formalnych, ryzykując spóźnienie się z terminem. Od pierwszego momentu naszej współpracy miałem wrażenie, że jestem w dobrych rękach i nie zawiodłem się – dostałem dotację i do tego dużo się nauczyłem.
SatAgro, Dr Przemysław Żelazowski
Mieliśmy przyjemność współpracować z SEVEN PM przy ubieganiu się o dotację z programu 8.1. Mimo bardzo krótkiego czasu na przygotowanie wniosku Pan Jerzy Morawski wywiązał się z zadania bardzo profesjonalnie i terminowo. Obecnie realizujemy projekt i wciąż możemy liczyć na jego pomoc. Gorąco polecam jako partnera godnego zaufania i jeśli będziemy realizowali w przyszłości kolejne projekty ze środków UE z pewnością ponownie zdecydujemy się na firmę SEVEN PM.
OPIFund, Piotr Wicher
Miałem wątpliwą przyjemność spotkać się z wieloma firmami oraz osobami zajmującymi się konsultingiem dotacji unijnych, jednak dopiero 7pm udowodniło że w tej braży są również gracze profesjonalni. Dwa podjeścia równają się dwóm dotacjom, 100% skuteczność. Dodatkowym atutem są rozsądne ceny. Wszystko doprawione wspraciem koncepcji biznesowej. Polecam każdemu przedsiębiorcy chcącemu chwycić unijnego byka za rogi.
ScoreIt, Andrzej Dłubak
Z firmą SEVEN PM dane mi było współpracować pod koniec 2013 roku przy ubieganiu się o dotację z programu POIG 8.2 . Osobą odpowiedzialną za współpracę z moją spółką był Pan Mirosław Płowiec – profesjonalista w swojej dziedzinie, już w pierwszych minutach współpracy zachwyca swoją wiedzą i kreatywnością. Praca z nim to sama przyjemność, jasno i precyzyjnie stawia cele, jednocześnie mocno skupia się na osiągnięciu dla swojego klienta jak najlepszego wyniku swoich działań. Nie sposób nie polecać Pana Mirosława i firmy reprezentowanej przez niego innym spółkom chcącym pozyskać dotacje unijne.
EBC Incubator Sp. z o.o., Magdalena Grzybowska
Pan Mirosław Płowiec i jego zespół z firmy SEVEN PM to profesjonaliści w każdym calu, otwarci na potrzeby klienta i mocno zaangażowani we współpracę. Życzyłbym sobie, aby każda firma z którą podejmuję współpracę miała tak rzeczowe podejście i chęć wspólnego dążenia do uzyskania najlepszych efektów. Nie wyobrażam sobie ubiegania się o kolejne dotacje z budżetu 2014-2020 z inną firmą niż właśnie SEVEN PM.
Piotr Skawiński Prezes Zarządu Power Price S.A., Piotr Skawiński
Firmę polecił mi znajomy, który współpracując z 7pm pozyskał dotację na swoje przedsięwzięcie. Współpraca przebiegała bardzo profesjonalnie i terminowo (!). Bezcenne okazały się doświadczenia 7pm z realizacji innych projektów. Myślę, że to m.in. dzięki współpracy z 7pm dofinansowanie pozyskaliśmy przy pierwszym podejściu. Polecam.
Anna Romańczuk negocleg.pl, Anna Romańczuk
Współpracowaliśmy z firmą 7PM w zakresie dwóch projektów o dotację 8.2. W obu przypadkach wnioski zakwalifikowały się do dotacji, a jeden projekt już realizujemy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.
Paweł Strykowski www.grupaportaliweselnych.pl, www.mediabielsko.pl, Paweł Strykowski
Ofertę firmy SEVEN PM w zakresie pisania wniosków unijnych znaleźliśmy w Internecie podobnie jak wiele innych ofert konkurencji. Po rozmowie z konsultantem postanowiliśmy zaryzykować i wybrać właśnie ich do przygotowania wniosku na dotacje 8.1. Zespół 7PM pomógł nam w doprecyzowaniu pomysłu, stworzeniu mocnych cech innowacyjnych i przekonywującego modelu biznesowego. Wszystko to zaowocowało dotacją już w pierwszym podejściu. Wybór 7PM był strzałem w dziesiątkę.
Firma 7PM pomogła nam pozyskać dotacje z programu POIG 8.2 na system integrujący naszą firmę z partnerami biznesowymi. Współpraca z zespołem przygotowującym projekt przebiegała od początku do końca bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Jest to firma zdecydowanie godna polecenia.
Marcin Ciesielsk mastergrupa.pl, Marcin Ciesielsk
Nasza współpraca z firmą SEVEN PM rozpoczęła się w 2011 i trwa do dziś. Współpracujemy w zakresie pozyskiwania dotacji dla prowadzonych przeze mnie projektów. Dzięki profesjonalnemu i indywidualnemu podejściu do każdego projektu otrzymaliśmy znaczne środki finansowe, które przyczyniły się do sukcesu prowadzonych projektów. Każdy kontakt z firmą SEVEN PM należy do przyjemnych ze względu na życzliwy i dynamiczny zespół tworzący firmę.
Andrzej Lenkowski Eyesity.com, Andrzej Lenkowski
Dzięki 7PM pozyskaliśmy dotację z PO IG 8.1 na start spółki. Zespół SEVEN PM włożył dużo kreatywności i wiedzy w treść tworzonego wniosku, dzięki temu czułem pewność że mamy tą dotację w kieszeni. Wspierali nas także później podczas realizacji, ogromna wiedza i elastyczność to ważne atuty zespołu SEVEN PM.
Dariusz Kanabus Prezes Zarządu Melodia Diety Sp. z o.o., Dariusz Kanabus
Dzięki SEVEN PM pozyskaliśmy dotację z działania PO IG 8.2 na stworzenie systemu B2B w naszej firmie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i mogę szczerze polecić SEVEN PM jako profesjonalną i rzetelną firmę doradczą.
Marta Skawińska Prezes Zarządu Blue Ocean Media S.A., Marta Skawińska
Najskuteczniejsza firma doradcza, z jaką dotąd współpracowałem. Poleciłem innym firmom i również są zadowolone. Polecam!