Spółka z o.o. za 1PLN

Jak założyć spółkę z o.o. przez internet?

Dziękuje bardzo, bardzo za ten film! Prosty, przejrzysty i bardzo pomocny. Bez niego na pewno nie przebrnęłabym przez procedurę zakładania spółki zoo online. Jakbym sama dziergała to zapewne byłoby mnóstwo błędów. Zobaczymy jaki będzie efekt, ale jeszcze raz wielkie dzięki.

~ mPage (opinia z Youtube)

ZAŁÓŻ SPÓŁKĘ ZA ZŁOTÓWKĘ

Nasza oferta to kompleksowa usługa polegająca na założeniu spółki z o.o. oraz stałej obsłudze księgowej nowego podmiotu. Zapewniamy dopełnienie wszelkich niezbędnych formalności, dzielimy się doświadczeniem, doradzamy najkorzystniejsze rozwiązania. Umożliwiamy Ci koncentrację na rozwoju Twojego przedsięwzięcia – obsługę księgową i kwestie formalne bierzemy na siebie.

W ramach oferty “Spółka z.o.o. za 1 zł” otrzymujesz:

  • pomoc w założeniu profilu ePUAP
  • przygotowane dokumenty w systemie EKRS (S24)
  • rejestrację spółki w rejestrze przedsiębiorców
  • konsultacje dotyczące zapisów w umowie spółki, które będą dla Ciebie najbardziej korzystne
  • doradztwo w zakresie optymalizacji składek ZUS i obciążeń podatkowych
  • rekomendacje sprawdzonych biur wirtualnych, jeśli ich potrzebujesz.

Dzięki rejestracji spółki przez portal S24, Twoja firma w ciągu 48-72 godzin otrzyma numery NIP i REGON, a wtedy Ty możesz rozpocząć swoją działalność na rynku.


TWOJE BEZPIECZEŃSTWO

W SEVEN PM liczy się dla nas Twoje bezpieczeństwo, dlatego:

  • nie pytamy Cię o hasła do portalu S24 i Twojego profilu zaufanego
  • przygotowujemy dla Ciebie wszystkie dokumenty, udostępniamy Ci je do zatwierdzenia i przekazujemy instrukcje co i w jakiej kolejności podpisać
  • podpis elektroniczny Profilem Zaufanym składasz samodzielnie, logując się na własne konto S24.
  • na każdym etapie pozostajemy w kontakcie telefonicznym lub mailowym.


KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Sp. z o.o. za 1 zł” – umów się na rozmowę.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM+48 502-210-777
napisz@7pm.pl

FAQ

  • Ile trwa założenie spółki z o.o.?

    W praktyce założenie spółki trwa od 48 do maksymalnie 72 godzin. Po tym czasie spółka może rozpocząć funkcjonowanie, posiada już numery NIP i REGON.
  • Jakie dokumenty są niezbędne do założenia spółki?

    Aby założyć spółkę niepotrzebne są żadne dokumenty w formie papierowej czy skany dokumentów w wersji elektronicznej. Niezbędne jest posiadanie numeru PESEL, adresu spółki, profilu zaufanego oraz konta w portalu S24.
    W przypadku obcokrajowców, którzy nie posiadają numeru PESEL oraz możliwości jego zdobycia, konieczne jest dodatkowo posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz paszportu.
  • Czy spółka dostanie od razu NIP i REGON?

    Numery ewidencyjne NIP i REGON zazwyczaj nadawane są od razu przy rejestracji spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym. W niektórych przypadkach otrzymasz je dzień później.
  • Czy kapitał zakładowy trzeba zdeponować na koncie bankowym?

    Nie. Kapitał zakładowy nie musi być wpłacony na konto bankowe spółki. W trakcie zakładania spółki z o.o. wspólnicy lub wspólnik deklarują na piśmie, że kapitał został zgromadzony. Po założeniu spółki istnieje możliwość wpłaty kapitału zakładowego na konto bankowe. Nie ma jednak takiej konieczności – kapitał zakładowy może pozostać w kasie spółki.
  • Czy siedziba spółki może mieścić się w mieszkaniu prywatnym?

    Tak. Udziałowiec może wynająć spółce część mieszkania, pokój lub fragment powierzchni (biuro wirtualne). Konieczne jest posiadanie umowy najmu między wynajmującym a spółką w momencie rejestracji spółki w urzędzie skarbowym. Na etapie zakładania spółki umowa najmu nie jest wymagana.
  • Czy z kapitału zakładowego można pokrywać koszty bieżącej działalności?

    Tak. Kapitał zakładowy nie jest zamrożonym składnikiem majątku spółki – można z niego regulować bieżące zobowiązania, wypłacać wynagrodzenia czy finansować podejmowane inwestycje.
  • Co w sytuacji, gdy na rozpoczęcie działalności potrzebuję kapitału wyższego niż 5000 zł?

    5000 zł to minimalny, wymagany prawem, kapitał zakładowy do założenia spółki z o.o. Jeżeli udziałowcy nowego biznesu już na etapie rejestracji spółki wiedzą, że do startu działalności potrzebować będą wyższych nakładów finansowych, mogą zadeklarować wyższy kapitał zakładowy w dowolnej wysokości. Od wysokości kapitału zakładowego założyciele muszą jednak zapłacić 0,5% podatku od czynności cywilnoprawnych (PCC).
    Aby uniknąć tego kosztu, a jednocześnie zapewnić spółce finansowanie na wystarczającym poziomie już na samym początku działalności, istnieje możliwość założenia spółki z kapitałem zakładowym w wysokości 5000 zł, a następnie udzielenia spółce pożyczki przez jednego z udziałowców-założycieli. Taka pożyczka nie jest obciążona podatkiem od czynności cywilnoprawnych (PCC).
  • Co wybrać - spółkę jednoosobową czy spółkę ze wspólnikiem?

    Jednoosobowa spółka z o.o. nakłada na założyciela obowiązek comiesięcznej opłaty składek ZUS w pełnej wysokości. W przypadku spółek ze wspólnikiem, nie ma takiego obowiązku.
  • Czy założyciel/e spółki muszą zostać zatrudnieni w spółce?

    Nie ma takiej konieczności. Zarząd spółki może pełnić funkcje zarządcze, nie otrzymując za to wynagrodzenia. Wówczas spółka nie ma obowiązku ponoszenia kosztów związanych z odprowadzaniem składek ZUS.
    W przypadku, gdy udziałowiec spółki pełni w niej rolę nie tylko zarządczą, ale także wykonuje prace związane z działalnością spółki, może zostać zatrudniony w oparciu o dowolny rodzaj umowy – umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną.
  • Czy muszę płacić ZUS?

    W przypadku spółek z o.o., które posiadają dwóch lub więcej udziałowców, nie ma konieczności odprowadzania składek ZUS. Aby zostać objętym ubezpieczeniem zdrowotnym, udziałowiec może zostać zatrudniony w spółce na dowolny rodzaj umowy cywilnoprawnej lub umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze (np. 1/16 etatu).
  • Czy muszę być VAT-owcem?

    Spółka, która w skali roku nie przekracza obrotu w wysokości 200 000 złotych, nie musi być płatnikiem VAT. W przypadku spółek założonych w ciągu roku kalendarzowego, limit ten obliczany jest proporcjonalnie: dla spółki założonej 1 lipca wynosił będzie 100 000 zł, dla spółki założonej 1 października - 50 000 zł, etc.
    Wyjątek stanowią spółki, które świadczą usługi prawnicze, w zakresie doradztwa (z wyjątkiem doradztwa rolniczego), jubilerskie oraz z zakresu ściągania długów, w tym factoringu. Spółki świadczące takie usługi muszą być płatnikami VAT.
  • Podwójne opodatkowanie - czy to prawda?
  • W jaki sposób można wypłacać pieniądze ze spółki?

    Istnieją cztery podstawowe drogi do wypłaty środków finansowych ze spółki z o.o.:
    • zatrudnienie udziałowca na umowę cywilnoprawną: umowę-zlecenia lub umowę o dzieło
    • najem
    • ruchomości lub nieruchomości
    • powołanie udziałowca na członka zarządu.
  • Co muszę zrobić, aby przekształcić działalność gospodarczą w spółkę z o.o.?

    Przekształcenia jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG) w spółkę z o.o. można dokonać w trzech krokach:
    • założenie spółki z o.o.
    • przeniesienie składników majątku, kontraktów i praw z jednoosobowej działalności gospodarczej do spółki z o.o.
    • zamknięcie lub zawieszenie jednoosobowej działalności gospodarczej
    To najprostsza z możliwości. Istnieją również inne, które jednak wymagają zaangażowania biegłych rewidentów i wykwalifikowanych prawników. Wszystkie możliwości przedstawią Ci doradcy SEVEN PM podczas spotkania.
  • Czy podczas zakładania spółki muszę wpisać wszystkie kody PKD dotyczące wszystkich rodzajów działalności, którymi będzie zajmować się spółka?

    Nie. Spółka z o.o. może wykonywać każdego rodzaju działalność dozwoloną prawem, która nie wymaga posiada specjalnych licencji, koncesji czy zezwoleń.
    Rejestr KRS umożliwia wpisanie 10 kodów PKD – 1 dotyczącego głównej działalności oraz 9 dotyczących działalności dodatkowej. W umowie spółki można natomiast wpisać nieograniczoną liczbę kodów PKD. Umowa spółki jest jednak dokumentem niepublicznym – niedostępnym dla kontrahentów lub potencjalnych klientów.
    W dowolnym momencie funkcjonowania spółki można zmienić kod głównej działalności, rozszerzyć jej zakres – dodać kody PKD dla działalności dodatkowych lub go zawęzić – wykreślić nieaktualne kody PKD.
  • Czy komornik może zająć środki finansowe spółki?

    Spółka z o.o. to spółka kapitałowa, czyli taka, która odpowiada swoim kapitałem. W odróżnieniu od spółek cywilnych, taka spółka ma status osoby prawnej, a zatem jest samodzielnym podmiotem praw i obowiązków. Dlatego ani wspólnicy spółki z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za jej długi, ani spółka z o.o. nie odpowiada za długi jej wspólników. A zatem, w związku z długami wspólnika, komornik nie może zająć środków finansowych spółki. Natomiast jeżeli to sama spółka jest dłużnikiem, podlega ona egzekucji komorniczej.


JAK WYGLĄDA PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI PRZEZ 7PM?

Nasze hasło przewodnie brzmi: “Od przedsiębiorców dla przedsiębiorców”. Oszczędzamy Twój czas i pieniądze dzięki optymalizacji obciążeń podatkowych oraz maksymalnej automatyzacji procesów dzięki narzędziom internetowym. 
W ramach obsługi wykonujemy dla Ciebie wszystko to, co profesjonalny księgowy – zajmujemy się prowadzeniem ksiąg rachunkowych, pełną obsługą kadrową oraz kontaktami z ZUS i Urzędem Skarbowym – jednocześnie oferując dużo więcej. Zapewniamy naszym Klientom doradztwo biznesowe w zakresie wykraczającym poza standardowe usługi biura rachunkowego: pozyskujemy dotacje unijne na rozwój firmy, doradzamy w wyborze optymalnej struktury opodatkowania, zatrudniania pracowników oraz możliwości zakwalifikowania wydatków do kosztów uzyskania przychodu. Przygotowujemy także kompletną dokumentację na potrzeby rozliczeń podatkowych i ubezpieczeń społecznych oraz obsługujemy od strony formalnej zatrudnienie pracowników niezależnie od jego formy. Współpracujemy z doświadczonymi prawnikami i doradcami podatkowymi, którzy pomogą rozwiązać nietypowe problemy.


JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?

  • w SEVEN PM cały kontakt z klientami odbywa się zdalnie – jesteśmy do Twojej dyspozycji, pozostając w kontakcie telefonicznym i za pomocą systemów internetowych
  • udostępniamy Ci program do wystawiania faktur, dzięki któremu możesz wygodnie zarządzać dokumentacją księgową – wydrukiem w dowolnej chwili czy też wystawieniem podobnej faktury, jeśli usługa lub produkt sprzedawana jest cyklicznie
  • dokumenty kosztowe przesyłasz do nas w formie elektronicznej za pomocą systemów internetowych
  • nie wymagamy dokumentów w wersji papierowej - nie drukujesz ich dla nas, nie wysyłasz ich pocztą czy kurierem 
  • Twoim wsparcie w prowadzeniu biznesu jest dwuosobowy zespół doradczy złożony z:
    • certyfikowanej księgowej
    • doświadczonego doradcy biznesowego,
    • opiekuna klienta.


ILE TO KOSZTUJE?

Pakiet START-UP MINI MIDI PRO
Dokumentów w pakiecie 5 15 45 90
Cena pakietu netto (m-c) 330 zł 550 zł 750 zł 1 200 zł
Cena za dokument poza pakietem netto 15 zł 15 zł 14 zł 12 zł
Koszt miesięcznej obsługi kadrowej 35 zł za osobę - wynagrodzenie członka zarządu (powołanie)
35 zł za osobę - wynagrodzenie z art. 176 KSH
35 zł za osobę - wynagrodzenie osoby poniżej 26. r. ż.
45 zł za osobę - umowa o dzieło lub zlecenie
60 zł za osobę - umowa o pracę
Oferta specjalna Gwarancja najtańszego pakietu

Pakiet START-UP jest dostępny dla nowo założonych spółek przez pierwsze trzy miesiące obsługi księgowej i jest płatny w całości z góry (330 PLN x 3 = 990 PLN netto). Od czwartego miesiąca następuje automatyczne przejście na pakiet MINI.

Zanim zaoferowaliśmy Ci wsparcie w optymalizacji kosztów związanych z założeniem Twojej spółki i prowadzeniem jej księgowości, najpierw zoptymalizowaliśmy swoje. Dlatego jesteśmy w stanie zaproponować atrakcyjne warunki współpracy. W naszej ofercie znajdziesz 3 pakiety usług księgowych, tak abyś mógł elastycznie wybrać ten, który najlepiej odpowiada zakresowi Twojego biznesu.

GWARANCJA NAJKORZYSTNIEJSZEGO PAKIETU

W SEVEN PM doskonale rozumiemy to, że podczas zakładania firmy nie potrafisz jeszcze dokładnie przewidzieć popytu na swoje usługi, Twój biznes może podlegać sezonowości lub w szybkim tempie się rozwinąć. Dlatego bezpłatnie oferujemy Gwarancję Najkorzystniejszego Pakietu. 

Dzięki niej w miesiącach, w których Twoja firma generować będzie większą niż zazwyczaj liczbę dokumentów i zastosowanie wyższego pakietu będzie dla Ciebie bardziej korzystne niż dopłacanie za poszczególne dokumenty, automatycznie zastosujemy rozliczenie najkorzystniejsze dla Ciebie.


CO WARTO O NAS WIEDZIEĆ?

Nie jesteśmy zwykłą firmą księgową – specjalizujemy się w doradztwie biznesowym. Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu firmy. Jako firma doradcza działamy od 2006 roku. Pomogliśmy już setkom firm pozyskać dofinansowanie na rozwój biznesu. Rozwijając misję pomagania start-upom, od 2013 oferujemy usługi księgowe i wspieramy przedsiębiorców już od samego początku ich drogi w biznesie.

Jako SEVEN PM dysponujemy polisą ubezpieczeniową na kwotę 42 000 EUR oraz gwarantuje każdemu Klientowi nadzór księgowego dysponującego certyfikatem wydanym przez Ministerstwo Finansów.


KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Sp. z o.o. za 1 zł” – umów się na rozmowę.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM+48 502-210-777
napisz@7pm.pl

VVLT Sp. z o.o. współpracuje z Biurem 7PM od ponad roku. Do współpracy z firmą 7PM przekonały nas opinie firm dotychczas współpracujących z 7PM, jak i szeroki horyzont doświadczenia Biura. 7PM obsługuje firmy w całej Polsce, co przekłada się na dużą satysfakcję klienta w kwestiach doradczych. Dodatkową, jak nie najważniejszą kwestią podjęcia współpracy z 7PM, była umiejętność rozliczania dofinansowań z NCBiR. Należy także wspomnieć o rewelacyjnym kontakcie z pracownikami 7PM. Sprawy są załatwiane sprawnie i bez zbędnej zwłoki, a p. Magdalena jest niezastąpiona w kontaktach z US. Polecam z czystym sumieniem.

VVLT Sp. z o.o., Daniel Dębicki

Korzystamy z pomocy 7PM za każdym razem, gdy potrzebujemy zmienić coś w S24. Dzieje się to zawsze bardzo sprawnie - dostajemy przygotowane do podpisu gotowe dokumenty z jasną instrukcją, gdzie należy klikać oraz kto i w jakiej kolejności ma podpisać profilem zaufanym.  

Berg Rose Sp. z o.o., Zdzisław Wierciński
INTU jest aplikacją do medytacji. Lubimy medytować w siadzie skrzyżnym, na leżąco, a także podczas spacerów, ale nie lubimy medytować nad papierami i tabelkami :) Pani Marta z 7PM doskonale zrozumiała nasze podejście do biznesu i we wzorowy sposób kompleksowo ogarnęła rozliczanie dwóch dotacji, które pozyskaliśmy na rozwój projektu. Dziękujemy!!
INTU Sp. z o.o., Michał Niewęgłowski

Biuro 7PM prowadzi księgowość spółki, w której jestem prezesem. Polecam współpracę. Biuro charakteryzuje się bardzo dobrą obsługą klienta. Mocną stroną 7PM jest silne wsparcie merytoryczne dla klienta oraz szybkość działania.

HOLISTIC SOUL Sp. z o.o., Martyna Wasiulewska

Biuro 7PM prowadzi księgowość dla JDG, szczerze polecam współpracę. Biuro wyróżnia profesjonalna i rzeczowa obsługa. Zawsze możemy liczyć na dodatkowe wsparcie merytoryczne oraz ekspresowe odpowiedzi na nurtujące nas pytania.

Rzeczoznawca ds. Zabezpieczeń PPOŻ., Paweł Wasiulewski

Miękka windykacja w 7PM działa zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Zależało nam na tym, aby komunikacja związana z dochodzeniem należności odbywała się zgodnie z wartościami SOCATOTS i umacniała nasze relacje z klientami i franczyzobiorcami. Pan Krzysztof Murzyn doskonale zrozumiał nasze intencje i zaproponował skuteczne narzędzia. Ściągalność należności wzrosła o ponad 30%, a znacząco przeterminowane faktury ograniczyliśmy o niemal połowę. Opłaca się. Polecam.

Socatots, Przemek Olewnik

Z SEVEN PM w szybki i prosty sposób założyliśmy spółkę - pracownicy SEVEN PM pomagają krok po kroku w całym procesie rejestracji, dzięki czemu uniknęliśmy ewentualnego stresu i niepotrzebnych błędów. Serdecznie polecam!

MLHOUSE Sp. z o.o., Miłosz Losa

Współpracujemy z SEVEN PM od ponad pół roku, nasza komunikacja przebiega płynnie i bez zakłóceń. Szczerze polecam SEVEN PM jako solidnego i godnego polecenia partnera do prowadzenia księgowości.

TT Architekci, Agnieszka Bataszow

Kadra 7PM jest bardzo pomocna – mają ogromną wiedzą i doświadczenie, zawsze służą pomocą, są na bieżąco z aktualnymi przepisami prawa. Szczerze polecamy zarówno do założenia spółki, jak i usług księgowych.

Ad Control, Zbigniew Mikulski

Współpracujemy z 7 PM KSIĘGOWOŚĆ od ponad roku – jesteśmy bardzo zadowoleni. Księgowa jest komunikatywna i pomocna. Wybór 7PM do współpracy to był „strzał w dziesiątkę!”. Polecam!

Zielarnia na Piaskach HYZOP, Monika Pajor

Skorzystaliśmy z usług firmy 7PM w zakresie doradztwa prawnego oraz podatkowo-księgowego odnośnie spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem spółki oraz działalności biznesowej. Od samego początku współpracy, a nawet zanim ta współpraca się rozpoczęła, byliśmy bardzo miło zaskoczeni fachowością, cierpliwością w wyjaśnianiu różnych aspektów oraz elastycznością i dostępnością osób przydzielonych do kontaktu z nami. Przez cały czas czuliśmy, że komuś zależy na tym, by nam pomóc najlepiej jak się da. Z pewnością jeszcze kiedyś zapukamy do ich drzwi.

WiecejMiejsca.pl, Rafał Kołomański

Współpraca z SEVEN PM pozwoliła mi skupić się na aspektach merytorycznych wniosku w ramach działania 8.1 PO IG i spowodowała, że jego pisanie było fascynującym doświadczeniem. Bez pomocy SEVEN PM straciłbym dużo cennego czasu na zrozumienie wszystkich wymagań formalnych, ryzykując spóźnienie się z terminem. Od pierwszego momentu naszej współpracy miałem wrażenie, że jestem w dobrych rękach i nie zawiodłem się – dostałem dotację i do tego dużo się nauczyłem.

SatAgro, Dr Przemysław Żelazowski

Mieliśmy przyjemność współpracować z SEVEN PM przy ubieganiu się o dotację z programu 8.1. Mimo bardzo krótkiego czasu na przygotowanie wniosku Pan Jerzy Morawski wywiązał się z zadania bardzo profesjonalnie i terminowo. Obecnie realizujemy projekt i wciąż możemy liczyć na jego pomoc. Gorąco polecam jako partnera godnego zaufania i jeśli będziemy realizowali w przyszłości kolejne projekty ze środków UE z pewnością ponownie zdecydujemy się na firmę SEVEN PM.

OPIFund, Piotr Wicher

Miałem wątpliwą przyjemność spotkać się z wieloma firmami oraz osobami zajmującymi się konsultingiem dotacji unijnych, jednak dopiero 7pm udowodniło że w tej braży są również gracze profesjonalni. Dwa podjeścia równają się dwóm dotacjom, 100% skuteczność. Dodatkowym atutem są rozsądne ceny. Wszystko doprawione wspraciem koncepcji biznesowej. Polecam każdemu przedsiębiorcy chcącemu chwycić unijnego byka za rogi.

ScoreIt, Andrzej Dłubak

Z firmą SEVEN PM dane mi było współpracować pod koniec 2013 roku przy ubieganiu się o dotację z programu POIG 8.2 . Osobą odpowiedzialną za współpracę z moją spółką był Pan Mirosław Płowiec – profesjonalista w swojej dziedzinie, już w pierwszych minutach współpracy zachwyca swoją wiedzą i kreatywnością. Praca z nim to sama przyjemność, jasno i precyzyjnie stawia cele, jednocześnie mocno skupia się na osiągnięciu dla swojego klienta jak najlepszego wyniku swoich działań. Nie sposób nie polecać Pana Mirosława i firmy reprezentowanej przez niego innym spółkom chcącym pozyskać dotacje unijne.

EBC Incubator Sp. z o.o., Magdalena Grzybowska

Pan Mirosław Płowiec i jego zespół z firmy SEVEN PM to profesjonaliści w każdym calu, otwarci na potrzeby klienta i mocno zaangażowani we współpracę. Życzyłbym sobie, aby każda firma z którą podejmuję współpracę miała tak rzeczowe podejście i chęć wspólnego dążenia do uzyskania najlepszych efektów. Nie wyobrażam sobie ubiegania się o kolejne dotacje z budżetu 2014-2020 z inną firmą niż właśnie SEVEN PM.

Piotr Skawiński Prezes Zarządu Power Price S.A., Piotr Skawiński

Firmę polecił mi znajomy, który współpracując z 7pm pozyskał dotację na swoje przedsięwzięcie. Współpraca przebiegała bardzo profesjonalnie i terminowo (!). Bezcenne okazały się doświadczenia 7pm z realizacji innych projektów. Myślę, że to m.in. dzięki współpracy z 7pm dofinansowanie pozyskaliśmy przy pierwszym podejściu. Polecam.

Anna Romańczuk negocleg.pl, Anna Romańczuk

Współpracowaliśmy z firmą 7PM w zakresie dwóch projektów o dotację 8.2. W obu przypadkach wnioski zakwalifikowały się do dotacji, a jeden projekt już realizujemy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.

Paweł Strykowski www.grupaportaliweselnych.pl, www.mediabielsko.pl, Paweł Strykowski

Ofertę firmy SEVEN PM w zakresie pisania wniosków unijnych znaleźliśmy w Internecie podobnie jak wiele innych ofert konkurencji. Po rozmowie z konsultantem postanowiliśmy zaryzykować i wybrać właśnie ich do przygotowania wniosku na dotacje 8.1. Zespół 7PM pomógł nam w doprecyzowaniu pomysłu, stworzeniu mocnych cech innowacyjnych i przekonywującego modelu biznesowego. Wszystko to zaowocowało dotacją już w pierwszym podejściu. Wybór 7PM był strzałem w dziesiątkę.

Magdalena Siemaszko - bonnte.com, Magdalena Siemaszko

Firma 7PM pomogła nam pozyskać dotacje z programu POIG 8.2 na system integrujący naszą firmę z partnerami biznesowymi. Współpraca z zespołem przygotowującym projekt przebiegała od początku do końca bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Jest to firma zdecydowanie godna polecenia.

Marcin Ciesielsk mastergrupa.pl, Marcin Ciesielsk

Nasza współpraca z firmą SEVEN PM rozpoczęła się w 2011 i trwa do dziś. Współpracujemy w zakresie pozyskiwania dotacji dla prowadzonych przeze mnie projektów. Dzięki profesjonalnemu i indywidualnemu podejściu do każdego projektu otrzymaliśmy znaczne środki finansowe, które przyczyniły się do sukcesu prowadzonych projektów. Każdy kontakt z firmą SEVEN PM należy do przyjemnych ze względu na życzliwy i dynamiczny zespół tworzący firmę.

Andrzej Lenkowski Eyesity.com, Andrzej Lenkowski

Dzięki 7PM pozyskaliśmy dotację z PO IG 8.1 na start spółki. Zespół SEVEN PM włożył dużo kreatywności i wiedzy w treść tworzonego wniosku, dzięki temu czułem pewność że mamy tą dotację w kieszeni. Wspierali nas także później podczas realizacji, ogromna wiedza i elastyczność to ważne atuty zespołu SEVEN PM.

Dariusz Kanabus Prezes Zarządu Melodia Diety Sp. z o.o., Dariusz Kanabus

Dzięki SEVEN PM pozyskaliśmy dotację z działania PO IG 8.2 na stworzenie systemu B2B w naszej firmie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i mogę szczerze polecić SEVEN PM jako profesjonalną i rzetelną firmę doradczą.

Marta Skawińska Prezes Zarządu Blue Ocean Media S.A., Marta Skawińska

Najskuteczniejsza firma doradcza, z jaką dotąd współpracowałem. Poleciłem innym firmom i również są zadowolone. Polecam!

Daniel Żuchowski - mJacht.pl, Daniel Żuchowski