Sp. z o. o. bez księgowości za 990 PLN

Spółka z o.o. za 990 zł bez dalszych zobowiązań

Wystartuj bez zbędnych opóźnień

Założenie spółki wymaga przygotowania odpowiedniej dokumentacji, dopełnienia wielu formalnych obowiązków, a przede wszystkim – podjęcia szeregu decyzji, które mogą okazać się kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu. Możesz założyć spółkę z o.o. samodzielnie korzystając z naszego filmu instruktażowego. Jeżeli jednak wolisz zlecić cały proces aby uniknąć ewentualnych pomyłek i opóźnień - zapraszamy do skorzystania z oferty założenia spółki za 990 PLN netto.


SPÓŁKA GOTOWA DO DZIAŁANIA W MAKSYMALNIE 72H

Masz już pomysł, wizję, energię i chęć do działania? Nie czekaj – załóż spółkę i rozpocznij działalność na rynku. W ramach naszej oferty zajmiemy się dopełnieniem wszelkich formalności związanych z założeniem spółki z o.o., podzielimy się własnym doświadczeniem, doradzimy najkorzystniejsze rozwiązania. Umożliwimy Ci koncentrację na budowaniu Twojego przedsięwzięcia, a kwestie formalne weźmiemy na siebie.

Jeżeli nie chcesz zamawiać u nas księgowości, ale potrzebujesz pomocy w założeniu spółki, to w ramach oferty “Spółka z o.o. bez księgowości za 990 netto” otrzymasz:

  • pomoc w założeniu profilu ePUAP
  • przygotowane dokumenty w systemie EKRS (S24)
  • rejestrację spółki w rejestrze przedsiębiorców
  • konsultacje dotyczące zapisów w umowie spółki, które będą dla Ciebie najbardziej korzystne
  • rekomendacje sprawdzonych biur wirtualnych

Dzięki rejestracji spółki przez portal S24, w ciągu maksymalnie 72 godzin otrzymasz numery NIP i REGON i będziesz mógł rozpocząć działalność na rynku.

Dodatkowo, jako uzupełnienie założenia spółki, w cenie 250 PLN netto możesz zamówić komplet druków startowych do US/ZUS oraz wzorów przydatnych dokumentów. Pakiet zawiera:

  • NIP-8
  • VAT-R
  • PCC-3
  • film instruktażowy dotyczący rejestracji w CRBR
  • wzór umowy najmu
  • wzór umowy pożyczki 
  • wzór uchwały dotyczącej powołania pełnomocnika
  • szczegółową instrukcję krok po kroku dotyczącą startu działalności Twojej firmy

TWOJE BEZPIECZEŃSTWO

W SEVEN PM liczy się dla nas Twoje bezpieczeństwo, dlatego:

  • nie pytamy Cię o hasła do portalu S24 i Twojego profilu zaufanego
  • przygotowujemy dla Ciebie wszystkie dokumenty, udostępniamy Ci je do zatwierdzenia i przekazujemy instrukcje w jakiej kolejności je podpisać
  • podpis elektroniczny Profilem Zaufanym składasz samodzielnie, logując się na własne konto S24
  • na każdym etapie pozostajemy z Tobą w kontakcie telefonicznym lub mailowym.

KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Spółka z o.o. bez księgowości za 990 netto” – zadzwoń lub napisz.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM+48 502-210-777
napisz@7pm.pl

Wolisz się spotkać? Umów się na spotkanie on-line za pomocą najwygodniejszego dla Ciebie komunikatora: Skype’a, ZOOM-a lub MS Teams.


FAQ

  • Ile trwa założenie spółki z o.o.?

    W praktyce założenie spółki trwa od 48 do maksymalnie 72 godzin. Po tym czasie spółka może rozpocząć funkcjonowanie, posiada już numery NIP i REGON.
  • Jakie dokumenty są niezbędne do założenia spółki?

    Aby założyć spółkę niepotrzebne są żadne dokumenty w formie papierowej czy skany dokumentów w wersji elektronicznej. Niezbędne jest posiadanie numeru PESEL, adresu spółki, profilu zaufanego oraz konta w portalu S24.
    W przypadku obcokrajowców, którzy nie posiadają numeru PESEL oraz możliwości jego zdobycia, konieczne jest dodatkowo posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz paszportu.
  • Czy spółka dostanie od razu NIP i REGON?

    Numery ewidencyjne NIP i REGON zazwyczaj nadawane są od razu przy rejestracji spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym. W niektórych przypadkach otrzymasz je dzień później.
  • Czy kapitał zakładowy trzeba zdeponować na koncie bankowym?

    Nie. Kapitał zakładowy spółki może zostać pokryty przez wkład pieniężny, jak i niepieniężny –  nieruchomości lub ruchomości. Jeśli jest wkładem pieniężnym, musi zostać wyrażony w polskiej walucie, natomiast nie musi być wpłacony na konto bankowe spółki.
    W trakcie zakładania spółki z o.o. wspólnicy lub wspólnik deklarują na piśmie, że kapitał został zgromadzony. Po założeniu spółki istnieje możliwość wpłaty kapitału zakładowego na konto bankowe. Nie ma jednak takiej konieczności – kapitał zakładowy może pozostać w kasie spółki.
  • Czy siedziba spółki może mieścić się w mieszkaniu prywatnym?

    Tak. Udziałowiec może wynająć spółce część mieszkania, pokój lub fragment powierzchni (biuro wirtualne). Konieczne jest posiadanie umowy najmu między wynajmującym a spółką w momencie rejestracji spółki w urzędzie skarbowym. Na etapie zakładania spółki umowa najmu nie jest wymagana.
  • Czy z kapitału zakładowego można pokrywać koszty bieżącej działalności?

    Tak. Kapitał zakładowy nie jest zamrożonym składnikiem majątku spółki – można z niego regulować bieżące zobowiązania, wypłacać wynagrodzenia czy finansować podejmowane inwestycje.
  • Co w sytuacji, gdy na rozpoczęcie działalności potrzebuję kapitału wyższego niż 5000 zł?

    5000 zł to minimalny, wymagany prawem, kapitał zakładowy do założenia spółki z o.o. Jeżeli udziałowcy nowego biznesu już na etapie rejestracji spółki wiedzą, że do startu działalności potrzebować będą wyższych nakładów finansowych, mogą zadeklarować wyższy kapitał zakładowy w dowolnej wysokości. Od wysokości kapitału zakładowego założyciele muszą jednak zapłacić 0,5% podatku od czynności cywilnoprawnych (PCC).
    Aby uniknąć tego kosztu, a jednocześnie zapewnić spółce finansowanie na wystarczającym poziomie już na samym początku działalności, istnieje możliwość założenia spółki z kapitałem zakładowym w wysokości 5000 zł, a następnie udzielenia spółce pożyczki przez jednego z udziałowców-założycieli. Taka pożyczka nie jest obciążona podatkiem od czynności cywilnoprawnych (PCC).
  • Co wybrać - spółkę jednoosobową czy spółkę ze wspólnikiem?

    Jednoosobowa spółka z o.o. nakłada na założyciela obowiązek comiesięcznej opłaty składek ZUS w pełnej wysokości. W przypadku spółek ze wspólnikiem, nie ma takiego obowiązku.
  • Czy założyciel/e spółki muszą zostać zatrudnieni w spółce?

    Nie ma takiej konieczności. Zarząd spółki może pełnić funkcje zarządcze, nie otrzymując za to wynagrodzenia. Wówczas spółka nie ma obowiązku ponoszenia kosztów związanych z odprowadzaniem składek ZUS.
    W przypadku, gdy udziałowiec spółki pełni w niej rolę nie tylko zarządczą, ale także wykonuje prace związane z działalnością spółki, może zostać zatrudniony w oparciu o dowolny rodzaj umowy – umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną.
  • Czy muszę płacić ZUS?

    W przypadku spółek z o.o., które posiadają dwóch lub więcej udziałowców, nie ma konieczności odprowadzania składek ZUS. Aby zostać objętym ubezpieczeniem zdrowotnym, udziałowiec może zostać zatrudniony w spółce na dowolny rodzaj umowy cywilnoprawnej lub umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze (np. 1/16 etatu).
  • Czy muszę być VAT-owcem?

    Spółka, która w skali roku nie przekracza obrotu w wysokości 200 000 złotych, nie musi być płatnikiem VAT. W przypadku spółek założonych w ciągu roku kalendarzowego, limit ten obliczany jest proporcjonalnie: dla spółki założonej 1 lipca wynosił będzie 100 000 zł, dla spółki założonej 1 października - 50 000 zł, etc.
    Wyjątek stanowią spółki, które świadczą usługi prawnicze, w zakresie doradztwa (z wyjątkiem doradztwa rolniczego), jubilerskie oraz z zakresu ściągania długów, w tym factoringu. Spółki świadczące takie usługi muszą być płatnikami VAT.
  • Podwójne opodatkowanie - czy to prawda?
  • W jaki sposób można wypłacać pieniądze ze spółki?

    Istnieją cztery podstawowe drogi do wypłaty środków finansowych ze spółki z o.o.:
    • zatrudnienie udziałowca na umowę cywilnoprawną: umowę-zlecenia lub umowę o dzieło
      najem
    • ruchomości lub nieruchomości</li
    • powołanie udziałowca na członka zarządu.
  • Co muszę zrobić, aby przekształcić działalność gospodarczą w spółkę z o.o.?

    Przekształcenia jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG) w spółkę z o.o. można dokonać w trzech krokach:
    • założenie spółki z o.o.
    • przeniesienie składników majątku, kontraktów i praw z jednoosobowej działalności gospodarczej do spółki z o.o.
    • zamknięcie lub zawieszenie jednoosobowej działalności gospodarczej
    To najprostsza z możliwości. Istnieją również inne, które jednak wymagają zaangażowania biegłych rewidentów i wykwalifikowanych prawników. Wszystkie możliwości przedstawią Ci doradcy SEVEN PM podczas spotkania.
  • Czy podczas zakładania spółki muszę wpisać wszystkie kody PKD dotyczące wszystkich rodzajów działalności, którymi będzie zajmować się spółka?

    Nie. Spółka z o.o. może wykonywać każdego rodzaju działalność dozwoloną prawem, która nie wymaga posiada specjalnych licencji, koncesji czy zezwoleń.
    Rejestr KRS umożliwia wpisanie 10 kodów PKD – 1 dotyczącego głównej działalności oraz 9 dotyczących działalności dodatkowej. W umowie spółki można natomiast wpisać nieograniczoną liczbę kodów PKD. Umowa spółki jest jednak dokumentem niepublicznym – niedostępnym dla kontrahentów lub potencjalnych klientów.
    W dowolnym momencie funkcjonowania spółki można zmienić kod głównej działalności, rozszerzyć jej zakres – dodać kody PKD dla działalności dodatkowych lub go zawęzić – wykreślić nieaktualne kody PKD.
  • Czy komornik może zająć środki finansowe spółki?

    Spółka z o.o. to spółka kapitałowa, czyli taka, która odpowiada swoim kapitałem. W odróżnieniu od spółek cywilnych, taka spółka ma status osoby prawnej, a zatem jest samodzielnym podmiotem praw i obowiązków. Dlatego ani wspólnicy spółki z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za jej długi, ani spółka z o.o. nie odpowiada za długi jej wspólników.
    Trzeba jednak pamiętać, że komornik ma możliwość zajęcia udziałów spółki za długi wspólnika i wystąpienia do zarządu spółki o transfer wynagrodzenia wspólnika na konto komornika.

ILE TO KOSZTUJE?

Całkowity koszt usługi założenia spółki z o.o. we współpracy z naszymi specjalistami to 990 zł netto. Przygotowaliśmy też dla Ciebie kilka usług dodatkowych:

  • wniesiemy za Ciebie opłatę sądową niezbędną do założenia spółki. Opłata sądowa wynosi 350 zł. Całkowity koszt założenia spółki z o.o. z wniesieniem opłaty sądowej – 990 zł netto + 350 PLN. 
  • przygotujemy dla Ciebie odpowiednie formularze NIP-8, VAT-R, PCC-3, niezbędne do rozpoczęcia działalności i rejestracji w US/ZUS. Opłata dodatkowa: 100 PLN
  • Dodatkowa konsultacja z Księgowym - 150 PLN netto za godzinę konsultacji. 

Dbając o Twój komfort, dając Ci gwarancję wykonania usługi w ustalonym czasie oraz minimalizując ryzyko nieprzemyślanych decyzji biznesowych, nasza usługa płatna jest przed rozpoczęciem procesu zakładania spółki na podstawie faktury.

Pamiętaj!

Jeśli w trakcie prowadzenia firmy, którą założyłeś w ramach naszej oferty “Spółka z o.o. bez księgowości za 990 zł”, zdecydujesz się powierzyć nam prowadzenie pełnej księgowości, koszty założenia spółki w wysokości 990 zł wrócą do Ciebie w formie rabatu na pierwsze miesiące prowadzenia przez nas obsługi księgowej ⇒ Sprawdź ofertę “Pełna księgowość od 330 zł”.

CO WARTO O NAS WIEDZIEĆ?

Jako firma doradcza działamy od 2006 roku. Wsparliśmy już dziesiątki przedsiębiorczych ludzi w założeniu kilkudziesięciu spółek, które z sukcesami funkcjonują na rynku. Rozwijając misję pomagania start-upom, od 2013 prowadzimy też działalność księgową. W maksymalny sposób staramy się odciążyć przedsiębiorców w realizacji obowiązków związanych z prowadzeniem firmy, umożliwiając im koncentrację na rozwoju biznesu – pozyskiwaniu klientów, zdobywaniu nowych rynków, udoskonalaniu produktów i usług.

KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą “Spółka z o.o. bez księgowości za 990 netto” – zadzwoń lub napisz.

Kontakt z Doradcą SEVEN PM+48 502-210-777
napisz@7pm.pl

Wolisz się spotkać? Umów się na spotkanie on-line za pomocą najwygodniejszego dla Ciebie komunikatora: Skype’a, ZOOM-a lub MS Teams.

VVLT Sp. z o.o. współpracuje z Biurem 7PM od ponad roku. Do współpracy z firmą 7PM przekonały nas opinie firm dotychczas współpracujących z 7PM, jak i szeroki horyzont doświadczenia Biura. 7PM obsługuje firmy w całej Polsce, co przekłada się na dużą satysfakcję klienta w kwestiach doradczych. Dodatkową, jak nie najważniejszą kwestią podjęcia współpracy z 7PM, była umiejętność rozliczania dofinansowań z NCBiR. Należy także wspomnieć o rewelacyjnym kontakcie z pracownikami 7PM. Sprawy są załatwiane sprawnie i bez zbędnej zwłoki, a p. Magdalena jest niezastąpiona w kontaktach z US. Polecam z czystym sumieniem.

VVLT Sp. z o.o., Daniel Dębicki

Korzystamy z pomocy 7PM za każdym razem, gdy potrzebujemy zmienić coś w S24. Dzieje się to zawsze bardzo sprawnie - dostajemy przygotowane do podpisu gotowe dokumenty z jasną instrukcją, gdzie należy klikać oraz kto i w jakiej kolejności ma podpisać profilem zaufanym.  

Berg Rose Sp. z o.o., Zdzisław Wierciński
INTU jest aplikacją do medytacji. Lubimy medytować w siadzie skrzyżnym, na leżąco, a także podczas spacerów, ale nie lubimy medytować nad papierami i tabelkami :) Pani Marta z 7PM doskonale zrozumiała nasze podejście do biznesu i we wzorowy sposób kompleksowo ogarnęła rozliczanie dwóch dotacji, które pozyskaliśmy na rozwój projektu. Dziękujemy!!
INTU Sp. z o.o., Michał Niewęgłowski

Biuro 7PM prowadzi księgowość spółki, w której jestem prezesem. Polecam współpracę. Biuro charakteryzuje się bardzo dobrą obsługą klienta. Mocną stroną 7PM jest silne wsparcie merytoryczne dla klienta oraz szybkość działania.

HOLISTIC SOUL Sp. z o.o., Martyna Wasiulewska

Biuro 7PM prowadzi księgowość dla JDG, szczerze polecam współpracę. Biuro wyróżnia profesjonalna i rzeczowa obsługa. Zawsze możemy liczyć na dodatkowe wsparcie merytoryczne oraz ekspresowe odpowiedzi na nurtujące nas pytania.

Rzeczoznawca ds. Zabezpieczeń PPOŻ., Paweł Wasiulewski

Miękka windykacja w 7PM działa zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Zależało nam na tym, aby komunikacja związana z dochodzeniem należności odbywała się zgodnie z wartościami SOCATOTS i umacniała nasze relacje z klientami i franczyzobiorcami. Pan Krzysztof Murzyn doskonale zrozumiał nasze intencje i zaproponował skuteczne narzędzia. Ściągalność należności wzrosła o ponad 30%, a znacząco przeterminowane faktury ograniczyliśmy o niemal połowę. Opłaca się. Polecam.

Socatots, Przemek Olewnik

Z SEVEN PM w szybki i prosty sposób założyliśmy spółkę - pracownicy SEVEN PM pomagają krok po kroku w całym procesie rejestracji, dzięki czemu uniknęliśmy ewentualnego stresu i niepotrzebnych błędów. Serdecznie polecam!

MLHOUSE Sp. z o.o., Miłosz Losa

Współpracujemy z SEVEN PM od ponad pół roku, nasza komunikacja przebiega płynnie i bez zakłóceń. Szczerze polecam SEVEN PM jako solidnego i godnego polecenia partnera do prowadzenia księgowości.

TT Architekci, Agnieszka Bataszow

Kadra 7PM jest bardzo pomocna – mają ogromną wiedzą i doświadczenie, zawsze służą pomocą, są na bieżąco z aktualnymi przepisami prawa. Szczerze polecamy zarówno do założenia spółki, jak i usług księgowych.

Ad Control, Zbigniew Mikulski

Współpracujemy z 7 PM KSIĘGOWOŚĆ od ponad roku – jesteśmy bardzo zadowoleni. Księgowa jest komunikatywna i pomocna. Wybór 7PM do współpracy to był „strzał w dziesiątkę!”. Polecam!

Zielarnia na Piaskach HYZOP, Monika Pajor

Skorzystaliśmy z usług firmy 7PM w zakresie doradztwa prawnego oraz podatkowo-księgowego odnośnie spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem spółki oraz działalności biznesowej. Od samego początku współpracy, a nawet zanim ta współpraca się rozpoczęła, byliśmy bardzo miło zaskoczeni fachowością, cierpliwością w wyjaśnianiu różnych aspektów oraz elastycznością i dostępnością osób przydzielonych do kontaktu z nami. Przez cały czas czuliśmy, że komuś zależy na tym, by nam pomóc najlepiej jak się da. Z pewnością jeszcze kiedyś zapukamy do ich drzwi.

WiecejMiejsca.pl, Rafał Kołomański

Współpraca z SEVEN PM pozwoliła mi skupić się na aspektach merytorycznych wniosku w ramach działania 8.1 PO IG i spowodowała, że jego pisanie było fascynującym doświadczeniem. Bez pomocy SEVEN PM straciłbym dużo cennego czasu na zrozumienie wszystkich wymagań formalnych, ryzykując spóźnienie się z terminem. Od pierwszego momentu naszej współpracy miałem wrażenie, że jestem w dobrych rękach i nie zawiodłem się – dostałem dotację i do tego dużo się nauczyłem.

SatAgro, Dr Przemysław Żelazowski

Mieliśmy przyjemność współpracować z SEVEN PM przy ubieganiu się o dotację z programu 8.1. Mimo bardzo krótkiego czasu na przygotowanie wniosku Pan Jerzy Morawski wywiązał się z zadania bardzo profesjonalnie i terminowo. Obecnie realizujemy projekt i wciąż możemy liczyć na jego pomoc. Gorąco polecam jako partnera godnego zaufania i jeśli będziemy realizowali w przyszłości kolejne projekty ze środków UE z pewnością ponownie zdecydujemy się na firmę SEVEN PM.

OPIFund, Piotr Wicher

Miałem wątpliwą przyjemność spotkać się z wieloma firmami oraz osobami zajmującymi się konsultingiem dotacji unijnych, jednak dopiero 7pm udowodniło że w tej braży są również gracze profesjonalni. Dwa podjeścia równają się dwóm dotacjom, 100% skuteczność. Dodatkowym atutem są rozsądne ceny. Wszystko doprawione wspraciem koncepcji biznesowej. Polecam każdemu przedsiębiorcy chcącemu chwycić unijnego byka za rogi.

ScoreIt, Andrzej Dłubak

Z firmą SEVEN PM dane mi było współpracować pod koniec 2013 roku przy ubieganiu się o dotację z programu POIG 8.2 . Osobą odpowiedzialną za współpracę z moją spółką był Pan Mirosław Płowiec – profesjonalista w swojej dziedzinie, już w pierwszych minutach współpracy zachwyca swoją wiedzą i kreatywnością. Praca z nim to sama przyjemność, jasno i precyzyjnie stawia cele, jednocześnie mocno skupia się na osiągnięciu dla swojego klienta jak najlepszego wyniku swoich działań. Nie sposób nie polecać Pana Mirosława i firmy reprezentowanej przez niego innym spółkom chcącym pozyskać dotacje unijne.

EBC Incubator Sp. z o.o., Magdalena Grzybowska

Pan Mirosław Płowiec i jego zespół z firmy SEVEN PM to profesjonaliści w każdym calu, otwarci na potrzeby klienta i mocno zaangażowani we współpracę. Życzyłbym sobie, aby każda firma z którą podejmuję współpracę miała tak rzeczowe podejście i chęć wspólnego dążenia do uzyskania najlepszych efektów. Nie wyobrażam sobie ubiegania się o kolejne dotacje z budżetu 2014-2020 z inną firmą niż właśnie SEVEN PM.

Piotr Skawiński Prezes Zarządu Power Price S.A., Piotr Skawiński

Firmę polecił mi znajomy, który współpracując z 7pm pozyskał dotację na swoje przedsięwzięcie. Współpraca przebiegała bardzo profesjonalnie i terminowo (!). Bezcenne okazały się doświadczenia 7pm z realizacji innych projektów. Myślę, że to m.in. dzięki współpracy z 7pm dofinansowanie pozyskaliśmy przy pierwszym podejściu. Polecam.

Anna Romańczuk negocleg.pl, Anna Romańczuk

Współpracowaliśmy z firmą 7PM w zakresie dwóch projektów o dotację 8.2. W obu przypadkach wnioski zakwalifikowały się do dotacji, a jeden projekt już realizujemy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.

Paweł Strykowski www.grupaportaliweselnych.pl, www.mediabielsko.pl, Paweł Strykowski

Ofertę firmy SEVEN PM w zakresie pisania wniosków unijnych znaleźliśmy w Internecie podobnie jak wiele innych ofert konkurencji. Po rozmowie z konsultantem postanowiliśmy zaryzykować i wybrać właśnie ich do przygotowania wniosku na dotacje 8.1. Zespół 7PM pomógł nam w doprecyzowaniu pomysłu, stworzeniu mocnych cech innowacyjnych i przekonywującego modelu biznesowego. Wszystko to zaowocowało dotacją już w pierwszym podejściu. Wybór 7PM był strzałem w dziesiątkę.

Magdalena Siemaszko - bonnte.com, Magdalena Siemaszko

Firma 7PM pomogła nam pozyskać dotacje z programu POIG 8.2 na system integrujący naszą firmę z partnerami biznesowymi. Współpraca z zespołem przygotowującym projekt przebiegała od początku do końca bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Jest to firma zdecydowanie godna polecenia.

Marcin Ciesielsk mastergrupa.pl, Marcin Ciesielsk

Nasza współpraca z firmą SEVEN PM rozpoczęła się w 2011 i trwa do dziś. Współpracujemy w zakresie pozyskiwania dotacji dla prowadzonych przeze mnie projektów. Dzięki profesjonalnemu i indywidualnemu podejściu do każdego projektu otrzymaliśmy znaczne środki finansowe, które przyczyniły się do sukcesu prowadzonych projektów. Każdy kontakt z firmą SEVEN PM należy do przyjemnych ze względu na życzliwy i dynamiczny zespół tworzący firmę.

Andrzej Lenkowski Eyesity.com, Andrzej Lenkowski

Dzięki 7PM pozyskaliśmy dotację z PO IG 8.1 na start spółki. Zespół SEVEN PM włożył dużo kreatywności i wiedzy w treść tworzonego wniosku, dzięki temu czułem pewność że mamy tą dotację w kieszeni. Wspierali nas także później podczas realizacji, ogromna wiedza i elastyczność to ważne atuty zespołu SEVEN PM.

Dariusz Kanabus Prezes Zarządu Melodia Diety Sp. z o.o., Dariusz Kanabus

Dzięki SEVEN PM pozyskaliśmy dotację z działania PO IG 8.2 na stworzenie systemu B2B w naszej firmie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i mogę szczerze polecić SEVEN PM jako profesjonalną i rzetelną firmę doradczą.

Marta Skawińska Prezes Zarządu Blue Ocean Media S.A., Marta Skawińska

Najskuteczniejsza firma doradcza, z jaką dotąd współpracowałem. Poleciłem innym firmom i również są zadowolone. Polecam!

Daniel Żuchowski - mJacht.pl, Daniel Żuchowski